|
|
کدخبر: ۱۷۸۸۲۳

امسال هم بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره فیلم های اکرانی برای نوروز مشخص شد و۶ فیلم برای اکران نوروزی تعیین شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوز، امسال هم بعد از کش و قس های فراوان بالاخره فیلم های اکرانی برای نوروز مشخص شد و۶ فیلم برای اکراننوروزیتعیین شدند که به شرح زیر است.

اولین فیلم " ۳ بیگانه " است که داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه های شان را به هم می ریزد. این فیلم سال ٩٣، به کارگردانی مهدی مظلومی که یک کارگردان تلویزیونی است تولید شده وبا بازی بازیگرانی مثل _ امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی، حسین محب اهری، رابعه اسکویی، شیوا خسرو مهر، علی کاظمی، کیانوش گرامی، حمید لولایی _ قرار است از۴شنبه این هفته بر روی پرده برود.
اما فیلم بعدی که در حال حاظر هم روی پرده است " خوب، بد، جلف " به کارگردانی پیمان قاسم خانی است که با استقبال خوبی از مردم مواجه شده و قرار است عید امسال هم همچنان روی پرده باشد.
فیلم بعدی که فیلم پر افتخارترین فیلمجشنواره فجرامسال بود"ماجرای نیمروز"است که به کارگردانی محمد حسین مهدویان و بازی هادی حجازی فر، مهرداد صدیقیان، مهدی پاکدل، جواد عزتی، احمد مهرانفر، ایندا کیانی و چند بازیگر دیگر است و حکایت از ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه مجاهدین خلق است. این فیلم جشنواره امسال نامزد٩ جایزه شد که در نهایت ٥جایزه از ٩جایزه را از آن خود کرد.

فیلم دیگر قسمت دوم فیلم جنجالی گشت ارشاد ١یعنی، "گشت ٢" است که کارگردانش سعید سهیلی است و بازیگرانش ساعد سهیلی، حمید فرخ نژاد پولاد کیمیایی هستند و این فیلم در ادامه گشت ١است که، جایی تمام می‌شود که حسن و عباس با بازی ساعد سهیلی و حمید فرخ‌نژاد به زندان می‌روند و عطا با بازی پولاد کیمیایی تیرخورده و به کما می‌رود. اما داستان گشت ارشاد ۲ چند سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد که حسن و عباس از زندان آزاد می‌شوند و عطا هم از کما بیرون می‌آید و گروه قدیمی دوباره تشکیل می‌شوند. عباس و حسن و عطا مدتی نیز دنبال کار می‌گردند اما موفق نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند مسیر گذشته اشان را پیش بیرند و اتفاقات گشت ارشاد ۲ از همین‌جا آغاز می‌شود.
" آبا جان " فیلم دیگر نوروز امسال است که با کارگردانی هاتف علیمردانی و با بازی فاطمه معتمد آریا، سعید آقا خانی، حمید رضا آذرنگ، شبنم مقدمی همراه است و داستان این فیلم در دهه شصت می‌گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها روایت می‌شود.
اما فیلم آخر "یک روز به خصوص" همایون اسعدیان با بازی مصطفی زمانی، محسن کیایی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزد یار است، لو حکایت از فردی را دارد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.

این۶ فیلم قرار است در نوروز امسال روی پرده باشند و باید دید که آیا آمار خوبی از خود در فروش به جای میگذارند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار