|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۵۰

بعد از جلسه ای که هفته پیش حزب مردم سالاری و هفته قبل تر آن حزب اعتدال و توسعه برای آمادگی انتخابات برگزار کردند حالا حزب های دیگر اصلاح طلب هم جلسات خود را برگزار می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی امید نیوز - حجت‌الاسلام محمد زارع‌فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاح طلبان با اشاره به برگزاری نشست کمیته استانی این حزب، اظهار داشت: نشست کمیته استانی حزب مردمی اصلاحات روز جمعه ۱۳ اسفند با حضور مسئولان دفاتر استانی این حزب در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه که رؤسای کمیته‌ها و مسئولان ستاد انتخابات نیز حضور دارند، قرار است درباره شاخص‌های کاندیداهای انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری تصمیم‌گیری و پس از تایید اجرایی می‌شود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات همچنین از برگزاری نشست‌خبری خود با اصحاب رسانه در هفته آینده خبر داد و گفت: در این نشست مواضع حزب جهت ورود به انتخابات اعلام می‌شود. در این انتخابات تا به اینجا شاهد تکرار اتفاقات قبل از انتخابات سال ۹۲ به صورت مشابه در جریان اصلاحات بودیم در انتخابات قبلی این اصولگرایان بودند که هرروز در احزاب مختلف خود کاندید جدید مغرفی می کردند ولی حالا بعد از کواکبیان باید ببینیم حزب های دیگر اصلاح طلب چه کسانی را معرفی می کنند از طرفی اصولگرایان از جبهه ایستادگی تا پایداری و حتی جبهه یکتا همگی زیر پرچمجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیقرار گرفته اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار