|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۶۷

پست جنجالی تاجگردون

حدود ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای خطاب به یوسفیان ملا رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان لیست امید با سید محمد خاتمی خواستار تشکیل هیئت رسیدگی به تخلفات هیئت رئیسه مجلس برای بررسی حضور علی مطهری، بهروز نعمتی و محمدعلی وکیلی در این دیدار شده بودند.

به گزارشسرویس سیاسی امیدنیوزحدود ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای خطاب به یوسفیان ملا رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان لیست امید با سید محمد خاتمی خواستار تشکیل هیئت رسیدگی به تخلفات هیئت رئیسه مجلس برای بررسی حضور علی مطهری، بهروز نعمتی و محمدعلی وکیلی در این دیدار شده بودند.

صبح روز رسیدگی به این شکایت غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار عکسی این طور نوشت:

«سه کاندیدای ریاست جمهوری دوستان اصولگرا در یک قاب و در حال عکس گرفتن با امانوی خیانتکار(به قول اقایان). فردا سه شنبه صبح در مجلس بابت شکایت برخی از دوستان این اقایان به جرم اقایان نعمتی و مطهری در خصوص دیدار با رییس جمهور اصلاحات رسیدگی می‌شود. آن روز که این عکس گرفته شد دوستان حاضر در عکس چنان من و آقای ابوترابی را هل دادند تا به عکس برسند که نگو. با خیانتکار عکس گرفتن برای روز مبادا اشکال نداره ولی این نعمتی و مطهری باید تنبیه شوند تا دیگه نروند جایی که نباید بروند. میترسم از آن روز که عکس گرفتن با نتانیاهو توسط اقایان ایراد نداشته باشه ولی دیدار با روحانی هم جرم شود. خدا به خیر بگذراند»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار