|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۳۸

محمد ملکی سردبیر سایت خبری تحلیلی تابناک که وابسته به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است درباره ی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موضع گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی امید نیوز - سایت خبری - تحلیلی تابناک که در گذشته بازتاب نام داشت و کاملا تمام حقوق مادی و معنوی آن برای محسن رضایی است همواره حاشیه های زیادی داشته است به طوری که در انتخابات سال ۹۶ حسن روحانی در مناظره با رضایی به کنایه به او گفت آقای رضایی کدوم سایت بود که بعد از جلسه هسته ای محرمانه که شما هم در اون جلسه حضور داشتید اسناد محرمانه شورا رو پخش کرد. حال سردبیر این سایت نسبت به اتفاقات دیروز مجمعجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیبعد از اینکهمحسن رضاییدر جایگاه آخر رای گیری قرار گرفت واکنش نشان داد. که براساس رأی‌گیری صورت گرفته، از مجموع ۲۳۷۸ رأی کسب‌شده، افراد زیر به‌ترتیب آرای اخذشده، به‌عنوان ۵ کاندیدای نهایی جبهه مردمی انتخاب شدند:

۱ - سیدابراهیم رئیسی با ۲۱۴۷ رأی

۲ - علیرضا زاکانی با ۱۵۴۶ رأی

۳ - مهرداد بذرپاش با ۱۴۰۴ رأی

۴ - محمدباقر قالیباف با ۱۳۷۳ رأی

۵ - پرویز فتاح با ۹۹۴ رأی

محمد ملکی در پست خود آورده است که بیشتر اعضای جبهه مردمی را جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی منتسب به علیرضا زاکانی تشکیل می دهند و به همین علت بوده است که در اتفاقی جالب او بعد ازآیت الله رییسی بیشترین رای را کسب کرده است و محسن رضایی نتوانسته جایگاه و رای بالایی کسب کند. لازم به ذکر است محسن رضایی با کسب ۶۶۰ رای در جایگاه دهم این رای گیری قرار گرفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار