|
|
کدخبر: ۱۱۷۷

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه زلزله‌های ۲ ریشتری روزی ۱۰۰ بار در ایران رخ می‌دهد، گفت: برای زلزله امروز تجریش جای هیچ نگرانی نیست.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، محمود مظفر در رابطه به آخرین وضعیت زلزله ای که بعد ازظهر امروز سه شنبه ۱۸ تیر منطقه تجریش تهران را به لرزه درآورد، اظهار داشت: از این زلزله‌های ۲ تا ۳ ریشتری در روز ۱۰۰ بار در مناطق مختلف ایران رخ می‌دهد و زلزله بعدازظهر امروز در منطقه تجریش جای هیچ نگرانی نیست.

وی افزود: البته برای وقوع حوادثغیرمترقبه از جمله زلزله در تهران به خصوص در منطقه تجریش سازمان امداد و نجات برنامه و طرح عملیاتی دارد و همانطور که قبلأ هم گفته بودم پس از انتخابات ریاست جمهوری در فرصتی مناسب مانور بزرگی برای مقابله با زلزله تهران را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساعت ۱۵:۴۵ امروز زلزله‌ای به بزرگای ۲.۲ ریشتر تهران را لرزاند که کانون آن تجریش بوده است و براساس گفته مرتضی اکبرپور، معاون سازمان مدیریت بحران کشور در سال ۸۷ زلزله‌ ای حدود ۴ ریشتر در محدوده شهر ری تهران رخ داد که آن زمان به همه دستگاه‌ها آماده‌باش اعلام شد و ۴ شبانه‌روز نیز مانور برگزار شد که در این راستا نیز برای زلزله بعدازظهر امروز منطقه تجریش تهران نیز آماده باش نسبی اعلام شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار