|
|
کدخبر: ۲۲۵۹

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از آزادی ۲۰۰ زندانی در ایام ماه مبارک رمضان با حمایت خیرین و نیکوکاران خبر داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، سعید ستاری با اشاره به اینکه جشن رمضان از ابتدای ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار شده است اظهار داشت: جشن رمضان یک جشن ملی است که مردم در آن حضور پیدا می‌کنند و کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری هفته اطعام و اکرام در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از پانزدهم ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت امام حسن(ع) هفته اطعام و اکرام آغاز و تا ۲۱ ماه رمضان ادامه پیدا می‌کند.

ستاری بیان داشت: مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه‌های متنوعی را در هفته اطعام و اکرام پیش بینی کرده است که از آن جمله می‌توان به حمایت از زنان سرپرست خانوار، ایتام، نیازمندان، آزادی زندانیان و اجرای طرح مفتاح‌الجنه اشاره کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: امسال هدف‌گذاری شده است تا در ایام ماه مبارک رمضان ۲۰۰ زندانی با حمایت خیرین آزاد شود که البته گلریزانی نیز به این مناسبت در روز عید فطر از سوی مجموعه امداد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان حامی‌یابی برای ایتام سراسر کشور است و بنا داریم حمایت ویژه‌ای را از این ایتام در سال‌های آینده با افتتاح حساب آتیه انجام دهیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار