|
|
کدخبر: ۲۲۹۵

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران پراکنده و کاهش دما درشمال و شمال شرق کشور طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، عبدالرضا امیدوار شهری مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی طی سه روز آینده وزش باد شدید و گاهی همراه با گرد و خاک در برخی از مناطق شرق کشور به ویژه زابل تداوم می یابد.

به گفته وی، همچنین به سب وزش باد شدید بر روی عراق احتمال وقوع غبار در مناطقی از استان های ایلام و خوزستان در روز های جمعه و شنبه وجود دارد.

امیدوار اظهار داشت: روزهای شنبه و یکشنبه به سبب وزش باد های شمالی بر روی دریای خزر دریا مواج و بارش های رگباری در برخی از استان های جنوبی دریای خزر به ویژه استان گیلان پیش بینی می شود. روز یکشنبه در شمال شرق کشور نیز رگبار های پراکنده انتظار می رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از بعد از ظهر امروز ابتدا در برخی مناطق استان گیلان و سپس طی روز شنبه علاوه بر آن در برخی مناطق استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف است. بیشینه و کمینه دما ی پایتخت با یک درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب برابر ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار