|
|
کدخبر: ۵۲۴۶۵

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت جزئیات اعزام به عمره مفرده را تشریح کرد و گفت: ۶ میلیون نفر پشت نوبت اعزام به عمره مفرده هستند.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، ناصر خدرنژاد با بین این مطلب افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده ثبت نام در کاروانهای عمره مفرده سال ۹۲-۹۳ از هفته آینده در سراسر کشور آغاز می شود.

وی گفت: در تاریخ ۶ و ۷ آذرماه ثبت نام عمره در تمامی استانها آغاز می شود و در ۸ آذرماه نیز ثبت نام در کاروانها در تهران آغاز خواهد شد. همچنین دستور العمل نام نویسی و شرایط ثبت ن ام در کاروان ها نیز اوایل هفته آینده در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود.

معاون حج و عمره سازمانحج و زیارتبا اشاره به اینکه در حال حاضر ۶ میلیون نفر پشت نوبت اعزام به عمره مفرده قرار دارند، تاکید کرد: یک میلیون نفر از افرادی که در سالهای گذشته و قبل از سال ۹۰ ثبت نام کرده اند هنوز به عمره مشرف نشده اند برهمین اساس این افراد در اولویت ثبت نام در کاروانها قرار دارند و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت اعزام از ثبت نامیهای سال ۹۰ دعوت خواهد شد.

به گفته خدر نژاد، در عملیات عمره ۹۳-۹۲، تمامی ثبت نام شدگان سال ۸۷ که در بانک‌ملت ودیعه‌گذاری کرده و همچنین تمامی دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری بانک ملی مربوط به تاریخ پیش از۵ فروردین ۸۶ که اقدام به تبدیل فیش ثبت‌نامی خویش به اسناد جدید هشت میلیون ریالی کرده‌اند، می‌توانند در این گروه‌های اعزامی ثبت‌نام کنند.

این مقام مسئول در سازمان حج اظهار داشت: دارندگان فیش های ثبت نام قبل از سال ۹۰، یک میلیون نفر هنوز به عمره اعزام نشده اند که در اعزام های پیش رو این افراد فراخوان می شوند. اضافه کرد: در صورتی که ظرفیت کاروان ها تکمیل نشود، دارندگان فیش های ثبت نام مربوط به سال ۹۰، فراخوان می شوند.

وی با اشاره به کاهش هزینه اعزام به عمره نیز گفت: برای تعیین قیمت عمره مذاکراتی با شرکت هواپیمایی سعودی انجام شده که بزودی نتیجه آن مشخص و اعلام خواهد شد.

خدرنژاد افزود: ظرفیت اعزام به عمره در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و پیش بینی می شود در عمره امسال ۷۵۰ هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا اعزام می شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار