|
|
کدخبر: ۶۶۴

آیین افتتاحیه بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بعد از ظهر امروز در مصلای امام‌خمینی(ره) برگزار و در آن از خادمان قرآنی تجلیل می‌شود، همچنین موسوی قهار آخرین آثار خود را به رئیس‌جمهور هدیه می‌دهد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، آیین افتتاحیه بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بعد از ظهر امروز جمعه ۱۴ تیر‌ماه ۱۳۹۱ با حضور «محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور و برخی از مسئولان بلند‌ پایه نظام برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش این مراسم از ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در مصلی بزرگ «امام‌خمینی(ره)» آغاز و تا ساعت ۲۱ ادامه دارد.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط «سعید طوسی» قاری بین‌المللی قرآن کریم آغاز و پس از آن حجت‌الاسلام «حمید محمدی» رئیس بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم طی سخنانی کوتاه به حاضران خیر مقدم می‌گوید و پس از آن «سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سخنرانی خواهد پرداخت.

تجلیل از خادمان برتر قرآنی برنامه بعدی آیین افتتاحیه است که پس از سخنرانی وزیر ارشاد از ۲۰ نفر از این عزیزان تجلیل خواهد شد.

در این مراسم از سالها تلاش «سید‌قاسم موسوی قهار» ادعیه خوان معروف جمهوری اسلامی ایران تجلیل و وی آخرین آثار ضبط شده‌اش که دعا‌های «سحر» و «ابوحمزه ثمالی» است را به رئیس جمهور تقدیم می‌کند.

سخنرانی «محمود احمدی‌نژاد» ریاست جمهوری اسلامی ایران پایان بخش آیین افتتاحیه بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خواهد بود.

بیست‌ویکمین نماشگاه بین‌المللی قرآن کریم از فرداشنبه ۱۵ تیر‌ماه ۱۳۹۲ به صورت رسمی در ۴۰ بخش آغاز به کار خواهد کرد و این نمایشگاه تا ۱۴ شهریور‌ماه ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار