|
|
کدخبر: ۱۰۷۲۸۳

مرد جوانی که پس از خالی کردن حساب‌های خاله ناتنی‌اش و سرقت دسته‌چک‌هایش، از مردم کلاهبرداری‌ کرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

به گزارشامید، جام جم نوشت: چند روز پیش زن جوانی با حضور در شعبه پنجم بازپرسیدادسرای عمومی و انقلابناحیه ۲ تهران، از خواهرزاده ناتنی اش به اتهام سرقت، کلاهبرداری و تهدید به اسیدپاشی شکایت کرد.

شاکی گفت: چندی پیش خواهرزاده ناتنی ام را که بیکار بود، در آموزشگاهم به کار گماشتم تا این که پس از مدتی به دلیل بیماری پدرم، به وی وکالت دادم تا کارهای اداری آموزشگاه را انجام دهد.

وی اضافه کرد: بعد از مدتی متوجه شدم موجودی چند حسابم خالی شده است و پس از بررسی موضوع پی بردم خواهرزاده ام با ارائه مدارکی به مسئولان بانک ها مدعی شده من سکته کرده ام و او کارهای مالی ام را به عهده گرفته و برای هزینه درمانم، حساب هایم را خالی کرده است.

شاکی یادآور شد: با پی بردن به این موضوع با خواهرزاده ام تماس گرفتم، اما او تهدید کرد اگر از وی شکایت کنم، جان من و پدرم را می گیرد و ما را مدام زیر نظر دارد و هر کاری بکنیم، مطلع می شود.

وی افزود: او یک شب نیز در نبودم، از خانه مان طلاهایم را همراه رایانه امسرقتکرده بود.

وی خاطرنشان کرد: از ترس تهدیدهایش مجبور به سکوت شدم تا این که اطلاع یافتم خواهرزاده ناتنی ام از یکی از همکارانم به بهانه نیاز به پول برای هزینه درمان پدرم، ۲۰ میلیون تومان گرفته که از ترس آبرویم، مبلغ مذکور را به همکارم پرداخت کردم.

شاکی یادآور شد: تهدیدهای او تمامی نداشت و این بار نیز تهدید به اسیدپاشی کرد. چند بار تصمیم گرفتم از وی شکایت کنم، اما او متوجه موضوع شد و قصد داشت مرا با خودرویش زیر بگیرد که مردم نجاتم دادند.

وی یادآور شد: مدتی آموزشگاه نرفتم تا این که از چند روز پیش ۱۶ نفر طی چند مرحله همراه ماموران انتظامی به در خانه ام آمدند و عنوان کردند با ارائه چک های بی محل، از آنها لپ تاپ و رایانه خریده ام که در ادامه متوجه شدم خواهرزاده ناتنی ام با همان چک هایی که از آموزشگاهم سرقت کرده بود، بابت معامله به آنها پرداخت کرده و به دلیل بی محل بودن چک ها، آنان حکم دستگیری مرا دارند.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس علی صادقی زاده، تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم فراری آغاز و معلوم شد متهم فراری دست به کلاهبرداری های دیگری هم زده است.

به این ترتیب با تحقیق از افرادی که متهم فراری آنها را به دام انداخته بود، معلوم شد تعدادی از این افراد همکاران و شاگردان شاکی بوده اند که در آموزشگاه وی رفت و آمد داشتند ومتهم فراری از هریک از آنها به بهانه تامین هزینه درمان پدر شاکی، چند میلیون تومان پول گرفته و پس نداده است.

در ادامه مشخص شد متهم فراری، علاوه بر آن با چک های شاکی با تعدادی دیگر معامله کرده و عده ای را نیز به بهانه فروش خودروهای مدل بالا، فروش ویلا در شمال کشور و فروش آپارتمان در شمال تهران فریب داده و از آنها مبالغی کلان کلاهبرداری کرده است.

بنا بر این گزارش، جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری این متهم و برملا شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار