|
|
کدخبر: ۱۲۰۲۲۳

پدر و پسر سارق زمانی که از دستان پلیس فرار می‌کردند، با خودرو سرقتی موجب مصدوم شدن مامور انتظامی شدند.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران،شب گذشته ماموران پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی توانسته بودند دوسارقحرفه‌ای خودرو، موتورسیکلت و لوازم خودرو را در شهرک مسعودیه ردیابی کنند.

اعضای این باند که دو نفر بودند و با هم نسبت پدر وپسری داشتند، به طور حرفه‌ای اقدام به سرقت خودرو و موتورسیکلت می‌کردند و این موضوع باعثشده بود تا اهالی چند ناحیه از تهران به ویژه مردم شهرک مسعودیه احساس نا امنی کنند.

پس از ردیابی متهمان به دلیل حساسیتی که این پرونده داشت سریعا واحد گشت موتوری کلانتری مسعودیه به محل اعزام شد و با شناسایی خوردو متهمان به تعقیب آنان پرداخت.

متهمانبرای رهایی از دست قانون اقدام به زیر گرفتن واحد گشت موتور سوار کرده و خوشبختانه مامور انتظامی با آمادگی کامل توانست جان خود را نجات دهد ولی به دلیل شدت ضربه از ناحیه پای چپ دچار جراحت و مصدومیت شد که سریعا توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل گشت.

در ادامه نیز واحد‌های گشت خودرویی که در راه بودند با ایجاد سد معبر از حرکت خودرو سارقان جلوگیری کرده و متهمان نیز که دیگر راهی برای فرار نداشتند خود را تسلیم ماموران نمودند.

گفتنی است متهمان که از سارقان حرفه‌ای خودرو بودند در کلانتری مسعودیه در بازجویی اولیه به ده‌ها مورد سرقت خودرو، لوازم خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار