|
|
کدخبر: ۱۷۷۴۲۱

شرکت بهره برداری مترو تهران امسال با بسیج همه امکانات برای شب قبل از مراسم(شامگاه ۱۳ خرداد) سرویس دهی خود را برای جابجایی مسافران بین ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر(خط ۱) از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۵:۳۰ با فاصله حرکت یک ساعت ارائه خواهد داد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه برای جابجایی زائران حرم حضرت امام خمینی(ره) در ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تسهیلات ویژه‌ای ارائه می کند.

محسن نایبی در گفتگو با خبرنگارامیدبا گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: شرکت بهره برداری مترو تهران تسهیلاتی را برای زائران و شرکت کنندگان در این مراسم در خط یک درنظر گرفته است.

وی تصریح کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران امسال با بسیج همه امکانات برای شب قبل از مراسم(شامگاه ۱۳ خرداد) سرویس دهی خود را برای جابجایی مسافران بین ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر(خط ۱) از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۵:۳۰ با فاصله حرکت یک ساعت ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح روز چهاردهم خردادماه سر فاصله حرکت قطارها در این ایستگاه‌ها با فاصله ۴ دقیقه خواهد بود، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز سرفاصله حرکت قطارها کاهش می‌یابد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: با توجه به ازدحام و شلوغی مترو در پایان مراسم، در صورت نیاز برای خدمت رسانی مطلوب قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه بلیت در روز چهارشنبه ۱۴ خرداد در کلیه خطوط رایگان است.

شایان ذکر است در دیگر خطوط متروی تهران برنامه‌های جاری بدون هیچگونه تغییری اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار