|
|
کدخبر: ۱۷۸۴۸۶

منوچهر هادی که سال گذشته با فیلم من سالوادور نیستم به فروش فوق العاده ای دست یافت حالا با یک فیلم اجتماعی در جشنواره حضور دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوز - فیلم به کارگر ساده نیازمندیم - این فیلم که اولین فیلم انتخاب شده توسط هیئت انتخاب جشنواره فجر است فضای متفاوتی نسبت به کارهای قبلی منوجهر هادی دارد و توسط پدرام کریمی نویسنده معراجی ها نوشته شده است اما مثل تمام آثار دیگر هادی با ضعف های ساختاری و فیلمنامه ای روبرو است والبته بازی ضعیف بازیگران که احتمالا از راهنمایی ضعیف کارگردان نشئت می گیرد چون فیلم از ترکیب بازیگران قوی تشکیل شده است از نقش تکراری آتیلا پسیانی تا بازی مصنوعی و ضعیف یکتا ناصرکه شاید هم داستان کلیشه ای و نامنظم آن در این مورد بی اثر نبوده است. این فیلم سعی می کند به معظلات قشر کارگر در تهران بپردازد و از طرفی مضرات مهاجرت به تهران را بیان می کند در کل برای این فیلم نمی توان شانسی برای موفقیت درجشنوارهقائل شویم حتی برای کاندید شدن در بخش های مختلف نمی توان شانسی متصور بود. آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی(با هنرمندی) بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی و(با معرفی) روژین رحیمی طهرانی و همراه با هنرمند خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
«کارگر ساده نیازمندیم» به نویسندگی پدرام کریمی در خلاصه داستانش آمده: بعضیا فکر می کنن همه چیو با پول می تونن بخرن… و می خرن… متأسفانه!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار