|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۴۹

همایون شجریان از خوانندگان بسیار محبوب در ایران است، این در حالی است که دیروز آلبوم جدید او به نام " رگ خواب " منتشر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوز، اولین آلبوم کههمایون شجریانکه به تنهایی خوانندگی آن را بر عهده داشت " نسیم وصل " نام دارد که آهنگ‌سازی آن را محمدجواد ضرابیان بر عهده داشته‌ است در سال ۱۳۸۲ منتشر شد. این سرآغازی بود بر اجرای کنسرت‌ها و آلبوم‌های مستقل او. وی پس از آن در سال ۱۳۸۳ دو آلبوم " شوق دوست " و " ناشکیبا " را منتشر کرد و در سال ۱۳۸۴ " نقش خیال " را به آهنگ‌سازی علی قمصری به بازار عرضه کرد که با استقبال فراوانی روبرو شد. پس از آن در مهرماه ۱۳۸۵ آلبوم با " ستاره‌ها " که حاصل همکاری او با محمدجواد ضرابیان می‌باشد را به بازار عرضه کرد. در سال ۱۳۸۷ دو آلبوم " قیژک کولی " و " خورشید آرزو " را با همکاری گروه دستان منتشر کرد. او " آب، نان، آواز " را به آهنگسازی علی قمصری در سال ۱۳۸۸ و آلبوم " شب جدایی " را در سال ۱۳۸۹ منتشر کرد. در سال۱۳۹۰ او آلبوم " شوق نامه " و " ای جان جان بی‌من مرو " را عرضه کرد. وی همچنین آلبوم های، سیمرغ، چه آتش ها، نه فرشته ام نه شیطان، آرایش غلیظ، مست و مستور وخداوند اسرار را از سال۹۱ به بعد انتشار داد.

و حالا جدیدترین آلبوم همایون شجریان چهارشنبه ۲۵ اسفند ها به نام " رگ خواب " منتشر شد و همایون شجریان در پستی به توضیح درباره ی آن پرداخته که، در آن میگوید: دوستان عزیزم آلبوم رگ خواب چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ماه منتشر و به محضر شما نازنینان تقدیم گردید، امیدوار هستم قطعات این آلبوم مورد پسندتون واقع بشه و باز هم امیدوارم به پاس زحمات همه عوامل این مجموعه که کم نبوده است، دوست داران گرامى سى دى اصل رو از فروشگاههاى معتبر تهیه فرمایند و از دانلود هاى غیر قانونى و رایگان بپرهیزند. نکته اى در چاپ جلد وجود دارد که در چاپهاى بعدى اصلاح خواهد شد و آن اینکه تراک ۶ تصنیف ابر مى بارد را دوست هنرمند بردیا کیارس به زیبایى تنظیم کرده اند که در جلد به اشتباه تراک ٥ با تنظیم ایشان ذکر شده است. سال خوبى رو براى تک تک شما عزیزانم آرزومندم. همیشه شاد و سلامت باشید در پناه حق.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار