|
|
کدخبر: ۱۷۹۰۳۴

تمام فیلم هایی که مشاهده کردیم دارای قهرمان هایی بودند که با لبخندشان خندیدیم و با اشکشان گریه کردیم اما تمام آن قهرمان ها تا پایان داستان قهرمان باقی نماندند.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوز - اصغر فرهادی نویسنده و کارگردان برجسته سینمای جهان که همواره آثار فوق العاده ای مثل چهارشنبه سوری و درباره الی و اثر وزین گذشته را ساخته است و برای ما از افراد موفق سینما و تلویزیون محسوب می شود روزبه روز در باتلاق غرب گرایی بیشتر فرو میرود به طوری که شاید تمام آن مسیری را که تا به اینجا طی کرده فراموش کرده است. او دیروز در مصاحبه ای عجیب مطالبی را بیان کرد که تعجب حتی دوستدارانش را هم برانگیخت روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» این هفته مصاحبه‌ای را منتشر کرد که می‌گوید از «اصغر فرهادی» کارگردان ایرانی و برنده دو جایزه اسکار گرفته است.

در این مصاحبه که به نوشته هاآرتص در حاشیه جشنواره کن در ماه می سال گذشته میلادی انجام گرفته، خبرنگار که به صراحت عنوان کرده اسرائیلی است، علاوه بر مسائل مربوط به فیلم‌های آقای فرهادی، از وی در مورد مسائل سیاسی هم سوال کرده است.

این کارگردان ایرانی در پاسخ به این سوال که «چطور باید مشکل میان اسرائیل و ایران را حل کرد»، گفته است: «سیاستمداران نمی‌خواهند مسئله را حل کنند، چون[در آن صورت] چیزهای زیادی را از دست می‌دهند. تنها امید من، به مردم است، نه سیاستمداران.»

او در جواب خبرنگار اسرائیلی که میگوید امید چندانی به مردم ندارد، گفت: «چون آن‌ها[مردم]، تحت تأثیر رسانه‌ها و سیاستمداران هستند. سیاستمداران هراس می‌اندازند تا برای مشروعیت خود زمینه ایجاد کنند و متأسفانه تا الان هم موفق بوده‌اند.»
نهایتا آقای فرهادی در پاسخ به این سوال که مثلا منظورش «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است، گفت: «ما هم خودمان[محمود] احمدی نژاد(رئیس‌جمهور سابق ایران) را داشتیم.» تمام مردم ایران و تمام سیاستمداران ایران چه اصلاح طلب چه اصولگرا چه اعتدالگرا در چند نقطه با هم اشتراک کامل دارند و حتی برای آن به بحثو جدل و قانع کردن هم نیاز ندارند یکی از این نقاط دقیقا نقطه ای است که اصغر فرهادی دست روی آن گذاشته است و آن هم اسرائیل دشمن قسم خورده ایران و اسلام است و هیچ رسمیتی ندارد و با کشتارهای بی رحمانه علیه مردم بی دفاع فلسطین جای هیچ دفاعی برای خود و مردمش که قطعا در تجاوز به سرزمین های اشغالی فلسطین نقش داشته اند نذاشته است. این روزها اصغر فرهادی اصلا شبیه شخصیت احمد با بازی علی مصفا در فیلم گذشته نیست که مرام و فرهنگ ایرانی را به خوبی نشان تمام جهان دهد و آرامش و صلح ایرانی را به رخ همه بکشاند. حال فرهادی میخواهد قهرمانی باشد که به هر قیمتی جایزه بگیرد و میخواهد برای مردمی غیر از مردم کشورش قهرمان باشد تا جایزه های به خیال خود بزرگتری دریافت کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار