|
|
کدخبر: ۶۰۲۴۸

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، موضع رسمی این سازمان در رابطه با ماجرای بابک زنجانی را تشریح کرد.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، امیرعباس تقی پور در ارتباط با اظهارات سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در موضوع پروندهبابک زنجانیگفت: دکتر نوربخش در حاشیه بازدید از شرکت خودروسازی سایپا، موضع رسمی خودش را درباه پرونده بابک زنجانی اعلام کرد.

وی به اظهارات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی استناد کرد و افزود: در دوره مدیریت قبلی سازمان تامین اجتماعی، تفاهمنامه ای برای واگذاری برخی از شرکتهای زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی با بابک زنجانی منعقد شده اما هیچ بنگاهی از طرف سازمان واگذار نشده بود. و از زمان حضور نوربخش در راس مدیریت سازمان، مسئله مربوطه از طریق بانک عامل بررسی شده و هیئت تحقیق و تفحص مجلس نیز از شهریور امسال، بررسی خودش را شروع کرده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: موضوع واگذاری شرکتهای زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی در حال پیگیری حقوقی است که گزارش مربوطه به مجلس ارائه خواهد شد.

تقی پور تاکید کرد: هرگونه اخبار در ارتباط با پرونده بابک زنجانی، غیر از این موارد، تکذیب می شود و این مطالب، موضع رسمی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی است.

روز گذشته خبری در سایت خانه ملت به نقل از مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس انتشار یافته که از قول مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نقل کرده پرونده زنجانی در سازمان تأمین اجتماعی مراحل آخر خود را طی می کند و در آینده نزدیک به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار