|
|
کدخبر: ۶۴۵۲۴

زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع در شهرری در حال گودبرداری بود که منجر به تخریب همزمان ۳ ساختمان اداری ۳ طبقه شد؛ ساکنان با هشدار آتش‌نشانی این ساختمان‌ها را تخلیه کرده بودند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت ۱۰:۰۴ صبح امروز تخریب ۳ ساختمان در مجاور یکدیگر در میدان اصلی شهرری به سامانه ۱۲۵ اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در مجاورت یک ملک با وسعت ۵۰۰ متر که به عمق ۶ متر گودبرداری شده بود، سه ساختمان ۳ طبقه با کاربری اداری پزشکی قرار داشت که هر سه ساختمان یک‌باره تخریب شد.

سخنگوی سازمانآتش‌نشانیتهران تصریح کرد: خوشبختانه هنگام بروز حادثه هیچ فردی در این ساختمان‌ها نبود و فردی زیر آوار گرفتار نشد. این حادثه در حالی رخ داد که از ابتدای سال جاری کارشناسان آتش‌نشانی ۳ مرتبه این گودبرداری را مورد بازدید قرار دادند و در آخرین بازدید به دلیل احتمال خطر و ریزش آوار دستور تخلیه ساختمان‌های مجاور را صادر کردند.

جلالی افزود: خوشبختانه ساکنان ساختمان‌ها توصیه سازمان آتش‌نشانی را جدی گرفتند و در کمتر از یک ماه بعد از آخرین بازدید مأموران آتش‌نشانی، این حادثه رخ داد که اگر ساکنان این ساختمان‌ها توصیه آتش‌نشانی را جدی نمی‌گرفتند با یک فاجعه مواجه می‌شدیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار