|
|
کدخبر: ۶۹۶۵۳

ادعای دروغین یک زن در دادگاه

زنی به دادگاه خانواده مراجعه کرد و با اشاره به اینکه شوهرم می خواست مرا عاشق خود کند، گفت: شوهرم باعثاعتیادم به مواد مخدر شده و مرا مجبور به این کار می کند به دادگاه آمدم تا نجات یابم اما بالاخره معلوم شد از قبل معتاد بوده است.

به گزارشامید، زن جوانی به دادگاه خانواده ونک مراجعه کرد و دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد. وی در مقابل قاضی پرونده اظهار داشت: می خواهم از شوهرم جدا شوم چراکه امنیت ندارم و اکنون که به مواد مخدر روی آورده و معتاد هستم به خاطر اوست. شوهرم هر روز مرا در خانه حبس کرده و مجبور به استفاده از مواد مخدر می کرد به شکلی که وقتی به مواد مخدر وابسته شدم، دیگر مرا رها کرد و گذشت به او وابسته شوم.

وی با بیان این که می خواهم نجات پیدا کنم، ادامه داد: همسرم خود معتاد نبوده و مرا به این روز انداخته است باید از او جدا شوم تا از این وضع دور شوم؛ شوهرم از ترس این که من او را رها کنم مرا معتاد به مواد مخدر کرد ولی اکنون با این اتفاق می خواهم از او جدا شوم و دیگر نمی خواهم به زندگی در کنار ادامه دهم.

زن بار دیگر در مقابل قاضی با اشاره به اینکه شوهرم می خواست مرا عاشق خود کند، گفت: شوهرم باعثاعتیادم به مواد مخدر شده و مرا مجبور به این کار می کند به دادگاه آمدم تا نجات یابم و تنها پناه را دادگاه و طلاق دانستم بنابراین کمکم کنید.

شوهر این زن در مقابل قاضی پرونده با بیان اینکه همسرم معتاد است، افزود: همسرم قبل از ازدواج معتاد بوده و با او ازدواج کردم تا او ترک کند ولی او هر روز میزان مصرفش بالا رفته و موقعیت زندگی کردن را از من گرفت.

وی با اشاره به اینکه درست است که من به او مواد مخدر می رساندم زیرا از درد به خود می پیچید، اظهارداشت: بیشتر صحبت های همسرم دروغ است ولی اگر بخواهد به او فرصت دوباره می دهم تا ترک کند و کنار یکدیگر به زندگی ادامه دهیم.

زن در مقابل قاضی بعد از چند لحظه سکوت گفت: قبول می کنم و حاضرم ترک کنم.

مرد در ادامه با بیان اینکه مدارک و آزمایشات موجود است که همسرم معتاد است، گفت: برای حفظ زندگیمان هر کاری می کنم و تمام رفتار های او حتی اینکه امروز به دادگاه آمد را فراموش می کنم؛ تنها می خواهم بداند که به خاطر او هر کاری می کنم.

بعد از چند دقیقه سکوت، قاضی زن و مرد را به مصالحه دعوت کرده و با وجود آزمایشات و مدارک زن معتاد بوده و قاضی از مرد خواست که برای ترک آن اقدام کند و به زندگی با او با توجه به خواسته مرد ادامه دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار