|
|
کدخبر: ۷۷۵۸۱

پژمان جمشیدی فوتبالیستی که با اجرای نمایش «بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» اولین حضور خود را روی صحنه تئاتر تجربه کرد، در راه جشنواره تئاتر فجر است.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، علی نرگس‌نژاد نویسنده و کارگردان نمایش «بادی که تورا خشک کرد، مرا برد» درباره اجرای این نمایش در جشنواره تئاتر فجر گفت: ما متقاضی شرکت در بخش مرور سی و دومین جشنواره تئاتر فجر هستیم اما حضور ما در جشنواره به صلاحدید دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر بستگی دارد.

این کارگردان تئاتر که شامگاه ۲۹ آذر ماه آخرین اجرای این نمایش را در تالار «حافظ» به صحنه برد، از ادامه اجرای این نمایش در فرهنگسرای نیاوران خبر داد و به ایسنا گفت: نمایش ما از فردا یکشنبه اول دی ماه اجرایش را در فرهنگسرای نیاوران ادامه می‌دهد.

نرگس‌نژاد درباره تغییرات احتمالی در اجرای این نمایش توضیح داد: همیشه در اجرای هر اثر نمایشی تلاش می‌کنم در حوزه تکنیک و مسائل اجرایی همواره رو به تکامل باشیم و این چنین است که روند تکامل تا آخرین شب اجرا ادامه دارد.

این کارگردان تئاتر استقبال تماشاگران را از نمایش «بادی که ترا خشک کرد، مرا برد» بسیار خوب توصیف کرد و گفت: همین استقبال خوب، بعضی‌ها را ناراحت کرده است!

علی نرگس‌نژاد متن نمایش «بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» را براساس یکی از داستان‌های بهاره رهنما نوشته است و این نمایش را با بازی رهنما و پژمان جمشیدی به صحنه می‌برد.

این نمایش به تازگی در تالار «حافظ» روی صحنه بود و روز گذشته ۲۹ آذر ماه به اجرای خود در این تالار پایان داد تا از فردا در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به صحنه برود.

نمایش «بادی که …» از اول تا ۱۵ دی ماه هر شب راس ساعت ۱۹ در این فرهنگسرا اجرا خواهد شد.

پژمان جمشیدیفوتبالیستی که سابقا در باشگاه پرسپولیس توپ می‌زند، چندی پیش با بازی در مجموعه تلویزیونی «پژمان» نخستین تجربه خود را در عرصه بازیگری به انجام رساند. او بعد از بازی در این سریال، با نمایش «بادی که ترا خشک کرد، مرا برد»، نوشته و کار علی نرگس‌نژاد روی صحنه رفت تا تجربه بازی در تئاتر را هم به دست آورد. جمشیدی در هر دو اثر، با بهاره رهنما همبازی بوده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار