|
|
کدخبر: ۸۳۱۸۱

بر اساس این گزارش شهریور ماه امسال دو دستگاه اتوبوس اسکانیا در اتوبان قم تصادف کردند که پس از برخورد هر دو اتوبوس آتش گرفته و ۴۴ نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، پرونده تصادف مرگبار دو اتوبوس اسکانیا در جاده قم برای تعیین مقصران و علتحادثهدر اختیار هیات ۷ نفره کارشناسان قرار گرفت.

یک مقام آگاه قضائی در تشریح آخرین وضعیت این تصادف مرگبار گفت: پس از اعلام نظر هیات کارشناسی ۵ نفره و به دلیل لحاظ نشدن برخی موارد در گزارش آنها پرونده در اختیار هیات نهایی ۷ نفره قرار گرفت تا تحقیقات تکمیلی را در این زمینه انجام دهند و مقصران و علت این حادثه مشخص شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده مدیرعامل شرکت عقاب افشان نماینده شرکت اسکانیا در ایران نیز اظهار داشت: در این رابطه چند بار از وی تحقیقات صورت گرفته و مدیرعامل این شرکت در حال حاضر با سپردن وثیقه آزاد است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده در دادگستری استان قم مفتوح است و هیات ویژه ای از سوی دادستان کل کشور رسیدگی به این پرونده پیگیری می کند.

بر اساس این گزارش شهریور ماه امسال دو دستگاه اتوبوساسکانیادر اتوبان قم تصادف کردند که پس از برخورد هر دو اتوبوس آتش گرفته و ۴۴ نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

طی چند روز گذشته نیز چندین مورد تصادفات مرگبار اسکانیا و آتش گرفتن این اتوبوس در جاده های کشور خبرساز شده است.

پیش از این سردار مومنی رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه نواقص اتوبوس اسکانیا به دستگاه قضائی و نهادهای مرتبط اعلام شده است اظهار داشت: متاسفانه شرکت خودروساز به جای رفع عیب تولیدات خود اعلام کرده که نقص از خودروی تولیدی آنها نیست و عواملی همچون اشتباه راننده، جاده، لاستیک، گاردریل و … منجر به وقوع این حوادثمی شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار