|
|
کدخبر: ۸۷۶۱۵

محور پونل به خلخال نیز واقع در استان گیلان، بدلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است.

به گزارشامیدبه نقل از ایرنا، محور پونل به خلخال نیز واقع در استان گیلان، بدلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است.

همچنین محور قم گرمسار و بالعکس واقع در استانهای تهران‏، سمنان و قم به دلیل ادامه عملیات راهسازی تا ۳۰ بهمن ماه امسال مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم تهران و برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم تهران و در ادامه برای تمام خودروها، جاده امام رضا(ع) به سمت گرمسار خواهد بود.

به دلیل انجام عملیات کارگاهی گردنه رخ در محور شهرکرد اصفهان در استان چهار محال و بختیاری، حدفاصل پیچ چشمه تا خط الراس و در ادامه به طول هشت کیلومتر به علت متروکه شدن گردنه رخ و احتمال ریزش کوه از ۲۵ آذر تا ۲۹ اسفند ماه امسال مسدود و مسیر جایگزین تونل های دوقلوی رخ اعلام شده است.

محور قدیم مشهد باغچه واقع در استان خراسان رضوی تا ۱۲ دی ماه امسال از ساعت ۷ تا ۱۷، بدلیل تردد گسترده زائرین کاروان های پیاده ثامن الائمه مسدود است و تردد از مسیر آزادراه مشهد - باغچه انجام می شود.

آزادراه ارومیه – تبریز واقع در استان آذربایجان غربی، حدفاصل کیلومتر ۲۴ تا ۳۵، از ۱۶ فروردین ماه تا ۱۵ اسفند امسال بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، تردد بامحدودیتو رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

در محور اصفهان - شهرکرد واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر ۱۸ تا ۱۹ از سوم مهر ماه تا ۲۴ اسفند ماه ۲۴ ساعته، بدلیل عملیات احداثمترو مسدود و تردد از کنارگذر احداثی با رعایت تمام جوانب احتیاطی خواهد بود.

محور گرمسار – سمنان واقع در استان سمنان به علت ادامه عملیات اجرای پل تقاطع غیر همسطح سرخه(کیلومتر ۱۸باند شمالی) تا ۱۵ بهمن ماه امسال، تردد با محدودیت از کنار گذر و مسیر انحرافی احداثی در باند شمالی با رعایت جانب احتیاط انجام می شود.

همچنین از ۲۶ آبان تا ۲۶ بهمن ماه امسال به مدت ۳ ماه بطور ۲۴ ساعته، به دلیل عملیات احداثپلزیرگذر عابر پیاده، در محدوده روستای حاجی آباد، تردد در این محور با محدودیت و رعایت تمام جوانب احتیاط خواهد بود.

محور اصفهان - شیراز واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر یک تا ۱۵ از ۹ تا ۲۵ بهمن ماه امسال از ساعت ۷ صبح تا ۱۶:۳۰، بدلیل جمع آوری گاردریل و نصب نیوجرسی، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط در هر دو باند رفت و برگشت انجام می شود.

در محور لار – جهرم نیز واقع در استان فارس کیلومتر ۱۰۱، تونل بزن از۱۶ دی تا ۵ بهمن ماه امسال از ساعت ۷ صبح تا ۱۷، بدلیل اجرای عملیات تکمیل احداثسیستم روشنایی تونل، تردد با محدودیت و رعایت تمام جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار