|
|
کدخبر: ۱۰۲۳۱۴

ممانعت از انتقال گاز ایران به اروپا و کمبود گاز در انگلیس تنها در زمستان سال گذشته جان ۳۱ هزار نفر را در این کشور گرفته است.

به گزارشامیدبه نقل از مشرق، هر سال اعتراضات مردمی در انگلیس به دلیل سرمای شدید در فصل زمستان بالا می گیرد. سال گذشته مردم انگلیس یکی از سردترین زمستان های ۵۰ سال اخیر خود را تجربه کردند. تنها در فصل زمستان در سال ۲۰۱۳ حدود ۳۱ هزار نفر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته در این کشور بر اثر سرما کشته شده اند. سازمان بهداشت جهانی در آماری اعلام کرده است که ۳۰ درصد از این کشته شدگان بر اثر سردی خانه هایشان کشته شده اند و بقیه قربانیان، افراد مسن، کارتن خواب ها و افراد بی سر پناه بوده اند.

افزایش قیمت حامل های انرژی مانند نفت و گاز در اروپا و آمریکا در حالی صورت می گیرد که برخی کشورهای غربی مانند انگلیس و فرانسه سال هاست از صادرات گاز ایران به اروپا جلو گیری می کنند و به دلیل مقاصد سیاسی عملا سالانه هزاران نفر از مردم کشورشان را به دلیل کمبود گاز به قتل می رسانند. دو سوم مردم انگلیس خانه هایشان را با استفاده از وسایل گازسوز گرم می کنند. از اواسط زمستان سال گذشته، ذخیره گاز بیشتر شرکت های تأمین کننده گاز مشترکان انگلیسی به اتمام رسید و تلفات انسانی سنگینی بر جای گذاشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار