|
|
کدخبر: ۱۰۳۸۴۷

طی دی ماه در بورس کالا صورت گرفت؛

طی دی ماه با انعقاد ۶۸ هزار و ۵۱۵ قرارداد آتی سکه طلای تمام بهار آزادی در ۲۷ هزار و ۱۵۶ نوبت توسط معامله گران در بورس کالای ایران، ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه در این بورس به بیش از شش هزار و ۲۰۱ میلیارد ریال رسید.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، معاملات قراردادهای آتیسکهطلا تحویل اردیبهشت ماه ۹۳ با ۳۸ هزار و ۹۷۰ قرارداد در ۱۴هزار و ۶۹۶ نوبت صدرنشین معاملات آتی طی دی ماه بود. ارزشمعاملاتقراردادهای مذکور به بیش از سه هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال بالغ شد.

بر اساس این گزارش، رتبه‌ی دوم بیشترین معاملات قراردادهای آتی در ماه گذشته را قراردادهای آتی سکه طلا تحویل اسفند ماه ۹۲ به خود اختصاص داد. در ماهی که گذشت ۱۳ هزار و ۹۴۳ قرارداد آتی سررسید اسفند ۹۲ در پنج هزار و ۸۸۳ نوبت و به ارزش بیش از یک‌هزار و ۲۳۹میلیارد ریال توسط معامله گران آتی منعقد شد.

جایگاه سوم بیشترین معاملات آتی به قراردادهای سررسید تیرماه ۹۳ اختصاص داشت که انعقاد هشت هزار و ۹۴۰ قرارداد آتی سکه طلا تحویل تیر ماه ۹۲ را به ثبت رساند. قراردادهای آتی سکه این سررسید در سه هزار و ۴۷۵ نوبت و به ارزش بیش از ۸۲۵ میلیارد ریال توسط معامله گران داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است، قرارداد آتی سکه طلا تحویل بهمن و دی ماه ۹۲ نیز به ترتیب با سه هزار و ۳۸۱ قرارداد و۳ هزار و ۲۸۱ قرارداد در جایگاه های بعدی این معاملات قرار گرفتند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار