|
|
کدخبر: ۱۰۴۶۵۸

برخی تبلت‌ها در آن واحد می‌توانند هم کار تلفن‌همراه را انجام دهند و هم یک رایانه قابل حمل باشند.

به گزارشامیدبه نقل از جام نیوز، پس چه بهتر که سراغ آن برویم تا با یک تیر دو نشان بزنیم. اینچنین است که در عین گرم بودن بازار تبلت، مشتری تبلت هایی که به اصطلاح سیمکارت خور هستند و قابلیت مکالمه دارند، داغ تر است. این تبلت ها قیمت های متفاوتی دارد، اما روشن است انواع چینی آن ارزان تر از دیگران است. بنابراین اگر شما هم می خواهید به خیل این گونهتبلتداران بپیوندید و ضمنا تبلت با قیمت مناسب و ارزان بخرید تا رایانه و سیمکارت را با هم یکی کنید، این مطلب کمکتان می کند.

SAMSUNG

مدل هایGalaxy Note ۱۰.۱ N۸۰۰۰ - ۱۶GBبا قیمت یک میلیون و ۴۲۹ هزار تومان،Galaxy Tab ۳ ۱۰.۱ P۵۲۰۰-۱۶GBباقیمتیک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان،Galaxy Tab ۳ ۸.۰ SM - T۳۱۱۰ - ۱۶GBبا قیمت یک میلیون و ۵۰ هزار تومان وGalaxy Tab ۳ ۷.۰ SM - T۲۱۱ - ۸GBبا قیمت ۸۲۰ هزار تومان از تبلت های گرانقیمتی بوده که قابلیت برقراری مکالمه تلفنی دارد. در میان این تبلت ها مدلGalaxy Note ۱۰.۱ N۸۰۰۰ - ۱۶GBبا صفحه نمایش ۱ / ۱۰ اینچی از گرانقیمت ترین تبلت های سامسونگ با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است. مدلGalaxy Tab ۳ ۷.۰ SM - T۲۱۱ - ۸GBهم با قیمت ۸۲۵ هزار تومان و صفحه نمایش هفت اینچی از ارزان ترین تبلت های این برند با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است.

ASUS

از خانواده ایسوس مدل هایFonepad ME۳۷۱MG New - ۸GBوFonepad ۷ ME۳۷۲CG - ۸GBاز تبلت های محبوب با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است. مدلFonepad ۷ ME۳۷۲CG - ۸GBیک تبلت هفت اینچی اندرویدی با وزن حدود ۳۲۰ گرم است که دارای ویژگی هایی چون تجهیز به پردازندهIntel Atom Z۲۵۶۰ Dual - Core، حافظه داخلی هشت گیگابایت و پردازنده گرافیکیPowerVRSGX۵۴۴MP۲است. قیمت اعلام شده برای این تبلت در حدود ۷۲۵ هزار تومان است. قیمت مدلFonepad ME۳۷۱MG Newکه یک تبلت جدید با صفحه نمایش هفت اینچی است هم در حدود ۶۸۹ هزار تومان است.

Huawei

مدلMediaPad ۷ Liteهم از تبلت های ارزان قیمت این خانواده است که قابلیت برقراری مکالمه تلفنی دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت هم در حدود ۵۶۹ هزار تومان است.

AXTROM

از این خانواده هم مدلAxpad ۷E۰۱ Plusدارای قابلیت برقراری مکالمه تلفنی است. این تبلت دارای ویژگی هایی چون: تجهیز به پردازندهARM Dual-Core Cortex - A۹ CPU، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و صفحه نمایش هفت اینچی است. قیمت اعلام شده برای این تبلت حدود ۴۶۹ هزار تومان است.

برندهای دیگر

به غیر از این تبلت ها برندهایMercury، GLX i - Life، Prestigio، TwinMOSو… به عرضه تبلت هایی ارزان قیمت با قابلیت برقراری مکالمه تلفنی پرداخته اند. تبلت های این برندها معمولا قیمتی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار