|
|
کدخبر: ۱۷۷۴۵۵

لیست کامل همه‌ی پروازهای سیستمی –حتی ماهان - در کنار لیست فیلترشده‌ی مطمئن‌ترین نتایج چارتر را فقط در علی‌بابا می‌یابید.

امروز دیگر جمله‌ی «یک کلیک و تمام بلیط‌های پروازهای داخلی - چارتر و سیستمی» یک شعار نیست. علی‌بابا کامل‌ترین نتیجه‌ی جستجو را برای تمام مسیرهای داخلی به شما ارایه می‌کند. با یک کلیک می‌توانید معجزه‌یعلی‌بابارا در مونیتور خود ببینید.
لیست کامل همه‌ی پروازهای سیستمی –حتی ماهان - در کنار لیست فیلترشده‌ی مطمئن‌ترین نتایج چارتر را فقط در علی‌بابا می‌یابید.

قدرت انتخاب
در حال حاضروب‌سایت علی‌باباتنها سیستمی است که با گردآوری چهار سیستم گابریل(Liaison)، ماهان(Accelero)، کیش‌ایر(VRS) و بلیت‌‌های چارتری در یک‌جا، امکان رزرو و صدور کاملاً آنلاین بلیت تمام پروازهای داخلی، شامل بلیت‌های سیستمی ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا، ایرتور، نفت، کاسپین، قشم‌ایر و بلیت‌های چارتری تابان، معراج و کیش ایر را در کنار هم فراهم کرده است.
علی بابا
در کنار پروازهای سیستمی کمبود پروازهای چارتری که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد همیشه حس می‌شد. علی‌بابا با فیلتر کردن نتایج و جمع‌آوری یک لیست از بهترین‌های این شاخه ترکیب کاملی را به مسافران ارایه می‌کند.
صرفه‌جویی در زمان
با استفاده از سایت علی‌بابا، دیگر نیازی ندارید که برای خرید بلیت از پشت میز کار خود بلند شوید. دریافت فوری اطلاعات کامل در کنار هم و امکان مرتب کردن آن‌ها بر اساس نیازتان، به شما این امکان را می‌دهد که در کم‌ترین زمان ممکن، پرواز خود را انتخاب کرده و بلیت را بخرید.

خرید ارزان
تنها با یک جستجو، ارزان‌ترین پرواز موجود در تاریخ مورد نظرتان را پیدا می‌کنید.

دسترسی شبانه‌روزی
وب‌سایت علی‌بابا، در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس مسافران است. در هر لحظه‌ای که تصمیم به سفر بگیرید، می‌توانید بلیت خود را تهیه کنید و نیازی نیست تا فرا رسیدن ساعات اداری و پایان تعطیلات منتظر بمانید.
علی بابا
استرداد آنلاین
امکان کنسل کردن آنلاین بلیت، به‌خصوص در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل، جریمه‌ی کنسلی شما را تا مقدار قابل توجهی کاهش خواهد داد.

پشتیبانی
متخصصان سفر در علی‌بابا، همیشه آماده‌اند تا پاسخ‌گوی سوالات شما باشند. پشتیبانی شبانه‌روزی علی‌بابا، همیشه آماده‌ی خدمت‌رسانی بهتر به مسافران است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار