|
|
کدخبر: ۵۹۱۹۲

مدیر عامل شرکت عمران پرند اعلام کرد: ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن مهر پرند به اتمام رسیده و منتظر تامین خدمات زیربنایی هستند.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران، چاغروندی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ هزار واحد مسکن مهر پرند از ۹۵ هزار واحد در حال ساخت به متقاضیان تحویل داده شده است، افزود: ۳۰ هزار واحدمسکن مهرنیز آماده و چشم انتظار تامین خدمان زیر بنایی است.

وی ادامه داد: ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند آماده تحویل به متقاضیان است که به دلیل عدم تامین خدمات زیر بنایی از جمله آب، برق به متقاضیان تحویل داده نمی شود.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه کارگاه های ساخت واحدها و تامین تجهیزان در شهر جدید پرند فعال هستند، افزود: ساخت واحدهای مسکن مهر در این شهر به سرعت در حال انجام است و تنها مشکل در این بخش تامین‌آب است.

***وزارت نیرو دست به کارشود

چاغروندی در ادامه تصریح کرد: وزارت نیرو به جدیت پیگیر تامین خدمات زیربنایی از جمله آب برای واحدهای مسکن مهر است.

وی در خصوص مشکل تعاونی های مسکن مهر پرند، گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر پرند در چارچوب قانون واگذار می شود و تعاونی های مسکن مهر به طور کامل از رده ثبت نام و تحویل واحدها خارج شده اند.

مدیر عامل شرکت عمران پرند در ادامه گفت: در صورتی که متقاضی به تعاونی ها برای ثبت نام و یا تحویل واحدها مراجعه کند صدرصد زیان کرده و با کلاه برداری مواجه می شود.

چاغروندی در ادامه تصریح کرد: هیچ ثبت نام مسکن مهر در شهر جدید پرند انجام نمی شود و به طور کامل مسدود شده است.

وی در ادامه توضیح داد: مترو پرند به تهران در حال انجام است و این پروژه نیز با مشکل تامین اعتبار روبه رو شده است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند در ادامه خاطر نشان کرد: ساخت این پروژه نیز به دست شهرداری است و باید این ارگان اقدام به افزایش سرعت ساخت این پروژه کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار