|
|
کدخبر: ۶۱۴۳۳

نرخ دلار در بازار آزاد امروز تهران مشابه دیروز ۲۹۶۰ تومان تعیین شده و در مقابل نرخ سکه با افزایش جزئی به ارزش ۸۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، امروز(یکشنبه دهم آذرماه)قیمت طلاو ارز در بازار آزاد تهران نسبت به روز گذشته با تغییر چندانی همراه نبود و موید آن در جا زدن دلار در قیمت ۲۹۶۰ تومان است. صرافی‌ها هم اکنون دلار را با نرخ ۲۹۳۰ تومان از مردم می خرند و با نرخ ۲۹۶۰ تومان به آنها می فروشند.

نرخ یورو در ساعت مورد انتشار این گزارش در تابلوی صرافی ها ۴۰۱۵ تومان، پوند انگلیس ۴۸۳۰ تومان، یوان چین ۵۰۰ تومان و درهم امارات متحده عربی ۸۰۶ تومان ثبت شده است.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز در طلافروشی‌های بازار سبزه میدان با قیمت ۸۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۸۷۱ هزار تومان، ‌نیم سکه بهار آزادی با قیمت ۴۴۱ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت ۲۶۱ هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت ۱۷۰ هزار تومان فروخته می شود.

همچنین در بازار جهانی هر اونس طلا با ارزش ۱۲۵۲ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار در مبادلات داخلی با ارزش ۸۹ هزار و ۲۰۰ تومان مورد مبادله قرار می گیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار