|
|
کدخبر: ۱۰۵۵۶۱

ماجرا از آنجا شروع شده است که یک منبع نزدیک به باراک اوباما گفته که وی و جان کری وزیر خارجه آمریکا از تلاش های صهیونیست ها در کنگره که توسط اسرائیل هدایت می شود ناخشود هستند.

به گزارشامیدبه نقل از تابناک، جدال لفظی صهیونیست های افراطی داخل و بیرون از سرزمین های اشغالی با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و جان کری وزیر خارجه این کشور باعثشده است که آنان اتهاماتی را که تا کنون به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران می زدند را به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه اش بزنند تا پیش از بیش مشخص شود که استفاده ابزاریصهیونیستها از حادثه یا افسانه هولوکاست علیه هر کسی امکان پذیر است.

ماجرا از آنجا شروع شده است که یک منبع نزدیک به باراک اوباما گفته که وی و جان کری وزیر خارجه آمریکا از تلاش های صهیونیست ها در کنگره که توسط اسرائیل هدایت می شود ناخشود هستند. این مقام مطلع همچنین گفته است که این دو نفر همچنین از انتقادات صهیونیست ها از دولت دمکرات اوباما خسته و دلزده شده اند.

شخصیت های صهیونیستی می گویند که اگر این سخنان حقیقت داشته باشد، باراک اوباما و جان کری در صف کسانی قرار گرفته اند که معتقدند لابی صهیونیستی کنترل کنگره آمریکا را در اختیار دارد. کنترلی که بر اساس ایده صهیون پیشتر هم به آن اشاره شده است.

در واکنش به اظهار ناراحتی ها این دو مقام آمریکایی از انتقادات صهیونیست ها مارک لانگفن رئیس موسسه آمریکا برای اسرائیلی امن، هشدار داد که طرح های جان کری برای خاورمیانه ممکن است به ایجاد هولوکاست دومی علیه یهودیان منجر شود.

وی در این باره گفت که پس از بیست و هفت سال مطالعه در حوزه مطالعات جنگ عمیقا معتقدم کهباراک اوبامادر حال ایجاد دومین هولوکاست علیه یهودیان است و آمریکایی ها باید بدانند که نابودی دولت یهودی برای امنیت ملی آنان نیز بسیار خطرناک است.

اتهامات وارده بر باراک اوباما علیه دولت صهیونیستی در حالی است که بارها وی به صراحت تاکید کرده است که امنیت دولت صهیونیستی، امنیت آمریکا است و او هر کجا که امکان آن بوده است بر تعهد دولتش برای تضمین امنیت دولت صهیونیستی تاکید کرده است.

در واقع یک انتقاد ثابت نشده کوچک از لابی صهیونیستی از سوی اوباما، باعثشده است که آنان از حربه همیشگی خود یعنی هولوکاست برای مظلوم نمایی خود استفاده کنند. به نظر می رسد هر چه بیشتر آنان مجبور شوند از این حربه استفاده کنند بیشتر هم افکار عمومی جهانی بر سوء استفاده آنان از این حربه پی خواهند برد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران هم همواره به دلیل پرسیدن دو سوال اساسی مورد غضب صهیونیست ها بود و آنان وی را متهم می کردند که به دنبال ایجاد هولوکاست دومی علیه یهودیان است. اما دو سوال رئیس جمهور سابق ایران روشن بود. چرا اجازه تحقیق در مورد هولوکاست داده نمی شود؟ به فرض وقوع هولوکاست در اروپا چرا باید سرزمینی در آسیا برای جبران، اشغال شود؟

تا کنون هیچ مقام آمریکایی یا صهیونیستی پاسخی قانع کننده به این دو پرسش نداده اند و صرفا پرسشگر این سوالات را متهم به یهود ستیزی کرده اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار