|
|
کدخبر: ۱۲۰۰۶۱

رهبر انقلاب در دیدار نیروی هوایی ارتش:

ملت، مسئولین و نخبگان وحدت خود را حفظ کنند، انتقادها منصفانه باشد، دولت چندماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد.

به گزارشامیدبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،رهبرانقلابتاکید کردند: ملت، مسئولین و نخبگان وحدت خود را حفظ کنند، انتقادها منصفانه باشد، دولت چندماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد. هم منتقدین با شرح صدر رفتار کنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار کنند.
صبح امروز در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتشجمهوری اسلامیبا رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در این دیدار تاکید کردند: جمهوری اسلامی متکی به ایمان و محبت و اراده مردم است، انشاءالله در ۲۲بهمن خواهید دید که ملت ایران می آیند و استحکام و اقتدار ملی خود را فریاد می زنند.
ایشان خاطرنشان کردند: راز ماندگاری نظام اسلامی تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست همانطور که امام بزرگوار اینطور بود، هیچ نباید این صراحت را از دست داد، تاکتیکها را می‌توان عوض کرد ولی اصول باید مستحکم بماند.
رهبر انقلاب یادآور شدند: گاهی یک حادثه ابعادی پیدا میکند که حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه ۱۹ بهمن از این قبیل بود.
ایشان در بخش دیگری از بیانات تصریح کردند: قدرتهای مداخله‌گر می‌خواهند به مردم کشورها القا کنند که استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ کسانی هم در داخل کشورها از جمله در ایران حرف آنها را تکرار می‌کنند.
رهبرانقلاب تاکید کردند: ملت، مسئولین و نخبگان وحدت خود را حفظ کنند، انتقادها منصفانه باشد، دولت چندماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد. هم منتقدین با شرح صدر رفتار کنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار کنند.
ایشان افزودند: امروز مشاهده می‌کنیم، دشمنان حرفهایی می‌زنند که این مایه عبرت ملت ماست. ملت مذاکرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریکاییها را زیرنظر داشته باشند، بعضی می‌خواهند نظر مردم را از دشمنی دشمن منصرف کنند.
مشروح بیانات متعاقبا منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار