|
|
کدخبر: ۱۲۲۵۴۵

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی تصریح کرد: روحانی گفت ما به اعتدال اعتقاد داریم و همین که فردی قانون اساسی، انقلاب، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را قبول داشته باشد، کافی است و گرایش‌های سیاسی آنها برای ما مهم نیست.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در خانه ملت با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی بارئیس‌جمهورگفت: ‌ مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در این دیدار در حوزه مسائل مختلف در سطح ملی و استانی مطالبی را مطرح کردند که از جمله آن می‌توان درباره علت عدم ابلاغ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران از سوی دولت را اشاره کرد که رئیس‌جمهور این سوال را بی‌پاسخ گذاشت.

وی افزود: نمایندگان در بحثسبد کالانیز ضمن تشکر از دولت درخواست شد تا اقشار بیشتری از جامعه همچون عشایر، روستاییان، کشاورزان، کارگران و بازنشستگان نیز مشمول دریافت سبد کالا شوند که رئیس‌جمهور نیز ضمن پذیرش نواقص قول داد تا به این اقشار نیز در مرحله دوم توزیع سبد کالا توجه لازم صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی اظهار داشت: رئیس‌جمهور در این دیدار ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر توصیه کرد تا مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار