|
|
کدخبر: ۱۷۸۶۴۰

محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران که اعلام کرده بود در انتخابات سال آینده شرکت نمی کند از هیچ نامزدی هم حمایت نخواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی امید نیوز - محمود احمدی نژاد که بنا بر توصیه مقام معظم رهبری برای جلوگیری از دوقطبی شدن فضای سیاسی جامعه در انتخابات آینده شرکت نخواهد کرد در نامه ای اعلام کرد از هیچ نامزدی هم در انتخابات سال ۹۶ حمایت نخواهد کرد. پیش بینی ها حاکی ازاین بود که احمدی نژاد از مدیرعامل جوان سایپا دردولت خود یعنیمهرداد بذرپاشحمایت خواهد کرد اما انگاراحمدی نژادکه از مجلس نهم و اصولگرایان آن دلخوشی ندارد قصد همچین کاری را ندارد و البته حمایت خود را الکی خرج نمی کند تا خود در انتخابات سال ۱۴۰۰ بتواند رییس جمهور شود حالا باید ببینیم کاندید احتمالی اصولگرایان میتواند اقبال عمومی برای رییس جمهور شدن بدون احمدی نژاد به دست آورد یانه. مهرداد بذرپاش صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز است. او نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی بوده است. وی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری مدیریت از دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است.
او مانند سایر افراد فهرست اصولگرایان موفق به اخذ آرای کافی مردم تهران در انتخابات مجلس دهم نشد. وی پیش از این نیز رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو و رئیس فرهنگسرای خاوران بوده است. بذر پاش با دختر علیرضا علی احمدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم ازدواج کرده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار