|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۸۴

تبعیت از ولایت فقیه خوب است ولی برای دیگران

این روز ها مدام از زبان رئیس جمهور سابق و مدافعان و نزدیکان او شاهد حمله انتخاباتی به دولت و حمایت از شخص خاصی برای حضور در انتخابات هستیم در حالی که رهبر انقلاب در ایام نه چندان دور اورا از این کار منع کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی امید نیوز _ پس از انتشار فایل های انتخاباتی محموداحمدی نژادو مشاوران نزدیک او همچون اسفندیار رحیممشاییدر حمایت از حمید بقایی مشاور و دوست نزدیک رییس جمهور سابق به عنوان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اینبار نیز عبدالرضا داوری در اقدامی عجیب در صفحه توییتر خود تصویر هنرمندانی که روزی تفکر همین گروه سیاسی از طرد این هنرمندان به خارج پناهنده شده دفاع میکرد و مانع از ورود آنها به کشور میشد را منتشر کرد و ریاست بقایی بر قوه مجریه را تنها راه انجام کاری دانست که خود این گروه سیاسی یکی از مانع های اصلی انجام و پایه گذار اصلی این محدودیت بوده است.

لازم به ذکر است عبدالرضا داوری دو بار زندان به علت انتشار مظالب موهن. غلط و توهین آمیز را در پرونده خود دارد

در خرداد ۱۳۹۳ حکم جلب داوری صادر شد. اتهامات وی نشر اکاذیب و انتساب دروغ به مسئولان بوده‌است. عبدالرضا داوری نهایتاً از اتهامات وارده تبرئه شد.

داوری در مرداد ۱۳۹۳ در صفحه فیس بوک خود اتهاماتی را بهناطق نوریو برخی اعضای خانواده وی منتسب کرد که با شکایت ناطق نوری مواجه شد. شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب پس از رسیدگی به پرونده متهم را به ۳سالحبسمحکوم کرد. پیرو ابلاغ حکم، داوری در نامه‌ای به ناطق نوری از وی طلب حلالیت و رضایت و بخشش کرد که با پاسخ مثبت ناطق نوری مواجه شد. داوری ادعا کرده که مطالب مندرج بعد از هک شدن صفحه فیس بوک وی انتشاریافته که دادگاه این ادعای نامبرده را مردود دانسته است

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار