|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۶۷

استقبال پرشور قم از رئیسی

حجت السلام سید ابراهیم رئیسی برای سفر انتخاباتی خود. قم را انتخاب کرد و با حضور انبوه و پر شمار مردم قم رو به رو شد محور سخنان رئیسی انتقاد از دولت بود. رئیسی در ادامه گفت رئیس جمهور باید در مقابل اسنکبار روحیه ی شجاعانه داشته باشد نه روحیه ملتمسانه.

به گزارش امید نیوزسید ابراهیمرئیسیکاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم قم در مصلای قدس این استان به ایراد سخن پرداخت

وی عصر شنبه درجمع هواداران خود در مصلای قدس قم افزود: اگر امروز کشور ما در برابر جهانیان، اقتدار و عزت دارد و هیچ تحولی در منطقه بدون حضور و نقش آفرینی ایران اسلامی رقم نمی خورد به خاطر روحیه مقاومت، حضور باشکوه و همراه با بصیرت مردم در صحنه دفاع از انقلاب است.


رئیسیادامه داد: برای بقای انقلاب اسلامی و اعتلای عزت و اقتدار کشور، باید به همین مردم و توان داخلی خود تکیه و اعتماد کنیم.
وی با اشاره به برنامه های خود برای رفع مشکلات مردم گفت: ایجاد اشتغال پایدار، رفع بیکاری، افزایش یارانه دهک های پایین تا سه برابر، رفع مشکل ازدواج جوانان، اصلاح سیستم و ساختارهای معیوب اداری و اقتصادی کشور می تواند به رفع مشکلات مردم منجر شود.
وی ادامه داد: ما درکشور منابع غنی زیادی اعم از مادی و نیروی انسانی در اختیار داریم که با همین منابع می توانیم سایه شوم و زشت فقر مطلق را از چهره مردم عزیر کشورمان بزداییم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که نگاه به منابع و ثروت کشور باید تغییر کند گفت: بدون حضور مردم هیچ قفلی باز نخواهد شد و مردم باید در اقتصاد و عرصه های مختلف حضور جدی داشته باشند و به آنها اعتماد کنیم.


رئیسی ادامه داد: اگر به جوانان اعتماد کنیم آنها می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.
وی با تقدیر از حضور مردم قم در این مراسم ادامه داد: همانگونه که قم آغازگر انقلاب اسلامی بوده، در این مقطع نیز باید با نگاه ژرف، گام های مهمی برای مدیریت کشور در عرصه های مختلف داشته باشد.
رئیسی افزود: قم امروز نقطه امیدی برای همه انسان هاست که می خواهند زندگی بر اساس دین و آموزه های اسلامی داشته باشند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار