|
|
کدخبر: ۵۸۲۰۳

عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال حضور وزرای امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یکی از جلسات غیر علنی مجلس خبر داد و گفت: احتمالا آقای ظریف فردا در جلسه غیر علنی مجلس حضور می‌یابد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این هیئت، گفت: در بخش ابتدایی جلسه امروز، نشستی با آقای ربیعی وزیر تعاون و معاونین وی داشتیم که در این جلسه آنها گزارشی از وضعیت اشتغال، تعاون و نیز بنگاه‌هایاقتصادیکه در حوزه اشتغال فعالیت می‌کنند به اعضای هیئت رئیسه ارائه کردند.

وی افزود: در بخشی دیگر از جلسه امروز مقرر شد که آقای ربیعی وزیر تعاون در یک جلسه غیر علنی در مجلس حضور یافته و گزارشی از وضعیت اشتغال در بخش تعاون و همینطور وضعیت بنگاه‌های زودبازده به نمایندگان ارائه دهد. البته احتمالا حضور وی در هفته آینده انجام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان درخواستی برای حضور آقای ظریف در جلسه غیرعلنی مجلس پیرامون ارائه گزارشی از توافق ایران با گروه ۱ + ۵ داشتند، این موضوع در جلسه امروز هیئت رئیسه مورد بررسی قرار گرفت و این هیئت با حضور آقای ظریف در یکی از جلسات غیرعلنی مجلس در روزهای اخیر موافقت کردند.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در ادامه افزود: امروز با معاون پارلمانی وزارت امور خارجه پیرامون زمان دقیق حضور آقای ظریف در یکی از جلسات غیر علنی مجلس تماس گرفتیم و از آنجا که آقای ظریف امروز با آقای لاریجانی دیدار دارد، قرار شد که هماهنگی‌های لازم پس از این دیدار انجام شود و آقای لاریجانی آن را به نتیجه برساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اولویت مجلس و هیئت رئیسه بر این است که وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی فردا حضور یابد، اما هنوز زمان دقیق این حضور مشخص نیست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار