|
|
کدخبر: ۶۹۸۵۰

رحمانی فضلی:

وزیر کشور با بیان اینکه حجت الاسلام روحانی به دلیل صداقتش رئیس جمهور شد، گفت: استاندار جدید بوشهر باید نماد اعتدال باشد.

به گزارشامید، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران بوشهر با قدردانی از امام جمعه، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان، نماینده مجلس و ستادهای حجت الاسلام روحانی در استان بوشهر، اظهار داشت: هیچ تحلیل سیاسی تا پیش از انتخابات تأیید نمی کرد که حجت الاسلام روحانی جزو گزینه های مهم و قوی برای رئیس جمهور شدن باشد، اما ایشان به دلیل صداقت، اعتماد و تمکین به ولایت بود که رئیس جمهور شد.

وی ادامه داد: بدانیم که همه زیر پرچم جمهوری اسلامی برای اعتلای انقلاب اسلامی و برای خدمت به مردم و انقلاب تلاش می کنیم.

وزیر کشور با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم و مسئولان استان بوشهر، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی بابت زلزله دشتستان با غم مردم استان بوشهر شریک هستند.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اعتدال، تأیید یک حقیقت است که مبتنی بر عرف و فطرت انسانی است. اعتدال آنقدر پذیرفته است که می توان برای آن حکم ذاتی قائل شد.

وی تأکید کرد: حال که دولت با شعار اعتدال وارد کار شده است، همه باید تلاش کنیم گفتمان اعتدال در کشور نهادینه شود، چراکه تندروی و تعصبات بیجا را عقل و شرع تأیید نمی کند.

وزیر کشور بیان داشت: استاندار جدید باید نماد اعتدال باشد و دولت این را قبول نمی کند که مدیرانش از اعتدال دوری کنند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در عرصه سیاست نباید تندروی کنیم، اذعان داشت: ضمن اینکه در مدیریت های کلان، تغییر مدیران طبیعی است و قدردان زحمات همه مدیران هستم.

وی با قدردانی از تلاش های فریدون حسنوند، استاندار پیشین بوشهر، متذکر شد: حسنوند یکی از سرمایه های انقلاب است که باید به خوبی از ایشان در منافذ دیگر استفاده کرد و همه می دانیم تربیت مدیران، بزرگترین سرمایه انقلاب است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار