|
|
کدخبر: ۸۶۱۳۷

رئیس جمهوری روسیه تهدید کرد که تروریست‌ها را به طور کامل از میان بر می‌دارد؛ اقدامی که پس از کشته شدن ۳۴ تن در حملات ولگاگراد و اعلام تدابیر شدید امنیتی پیش از برگزاری المپیک زمستانی سوچی مطرح شد.

به گزارشامید، ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: در جریان دو عملیات انتحاری که یکی در ایستگاه راه آهن اصلی شهر ولگاگراد روی داد و دیگری در یک اتوبوس در مجموع دستکم ۳۴ تن جان باختند.

اینانفجارها جزو مرگبارترین رخدادها در روسیه از زمان انفجار انتحاری در فرودگاه " دوموددوو " در مسکو است که در ژانویه ۲۰۱۱ میلادی صورت گرفت و طی آن ۳۷ تن جان باختند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در جریان اولین اظهارات عمومی خود پس از این انفجارها گفت: دوستان عزیز، ما در مقابل قربانیان این اقدامات تروریستی وحشتناک مسئول هستیم. من به شما اطمینان می‌دهم که به مقابله با تروریست‌ها تا زمان از میان برداشتن کامل آنها ادامه دهم.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین تایید کرد که ولادیمیرپوتیندر پیام سنتی سال نو مسیحی اظهاراتی را بیان کرده و درباره انجام تدابیر امنیتی شدید برای برگزاری هرچه امن تر بازیهای المپیک زمستانی سوچی متعهد شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار