|
|
کدخبر: ۱۰۰۳۷۸

یک مساوی دیگر

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد

به گزارشامیدبه نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبالپرسپولیسو استقلال در حضور نزدیک به ۸۰ هزار نفر با قضاوت سعید مظفری زاده آغاز شد که در پایان نیمه اول دو تیم با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. در این میان استقلالی ها با میل تهاجمی بیشتری نیمه اول را سپری کردند. امیر قلعه نویی در این دیدار نفرات زیر را به میدان فرستاد:
سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امرحسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، جی لوئید ساموئل، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، سیاوش اکبرپور، مهرداد اولادی و محمد قاضی.

علی دایینیز نفرات زیر را از ابتدا به میدان فرستاد:
نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حمید علی عسگری، محمد نوری، رضا حقیقی، امید عالیشاه، محمدرضا خلعتبری، سید مهدی سید صالحی و پیام صادقیان.

بازی با حملات دو تیم آغاز شد و تحت تاثیر جو ورزشگاه بازیکنان حملات احساسی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند که سهم استقلال بیشتر از رقیب قرمز بود. با این حال در ۱۰ دقیقه ابتدایی خطری دروازه ها را تهدید نکرد. در دقیقه ۹ این دیدار پیام صادقیان بازهم خبرساز شد و روی نوری مرتکب خطا شد که سعید مظفری زاده به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

در ۱۰ دقیقه دوم دو تیم به همین روند ادامه دادند و نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. در این میان ضربه ایستگاهی که خلعتبری زد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. استقلال در این دقایق میل تهاجمی بیشتری داشت اما برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه حریف نداشت.

نبرد سرد و کسل کننده دو تیم در ۲۰ دقیقه ابتدایی همچنان ادامه داشت و کار را تا جایی پیش برده که حوصله تماشاگران در همین نیمه اول سر رفته بود. بازیکنان دو تیم با وجود اینکه تلاش می کردند تا حمله را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما برنامه مشخصی برای این کار نداشتند و این اتفاقات بازی بود که توپ را در زمین به گردش در می آورد.

شاگردان قلعه نویی و دایی در ادامه بازی به فوتبال بی برنامه و تا حدودی خشن خود ادامه دادند و بجز سانتر از کناره ها و ریختن توپ های بلند تاکتیک دیگری از خود نشان ندادند تا ۴۰ دقیقه اول دربی هفتاد و هشتم هم سرد و کسل کننده سپری شود. پاس های اشتباه و درگیری بازیکنان در میانه های زمین تنها اتفاقات این دقایق بازی بود.

نیمه اول این بازی در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که دو تیم نتوانستند موقعیت جدی و خطرناکی را روی دروازه یکدیگر انجام دهند و توپ بیشتر در مرکز زمین در جریان بود. در این میان اما صحنه های خشن و بعضا دور از اخلاق ورزشی هم کم نبود و بارها بازیکنان یکدیگر را زدند.

در شروع نیمه دوم پرسپولیس میل هجومی بیشتری داشت و در دقیقه ۴۷ توسط امید عالیشاه صاحب موقعیت شد اما توپ زمینی و ارسالی این بازیکن را درون محوطه شش قدم سیدمهدی رحمتی به آسانی در اختیار گرفت. پرسپولیس در ادامه حملاتش در شروع نیمه دوم در دقیقه ۴۸ صاحب یک موقعیت دیگر شد که ضربه سیدصالحی با برخورد با به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

شاگردان علی دایی در ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم با استفاده از ترکیب های دو نفره در سمت راست موقعیت های نصف و نیمه ای را روی دروازه استقلال پی ریزی کردند که در دقیقه ۵۷ کرنر ارسالی با ضربه سر سیدصالحی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۴ این دیدار پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی در منطقه ای مناسب شد که ضربه زیبای محمد نوری را رحمتی به زیبایی دفع کرد تا دروازه استقلال همچنان بسته بماند. تا اینجای کار پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و اکثر زمان بازی در نیمه دوم را در اختیار داشت.

در ادامه بازی استقلالی ها هم کمی جلو آمدند و توانستند از حملات پرسپولیس جلوگیری کنند. استقلال هرچند در نیمه دوم نتوانست نمایش خوبی داشته باشد اما در دفاع خوب کار کرد و اجازه نداد پرسپولیسی ها تا دقیقه ۸۰ به گل برسند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار