|
|
کدخبر: ۱۰۲۱۶۵

باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای با موضوع برخورد کمیته انضباطی با رفتارهای خشن برخی بازیکنان استقلال و پرسپولیس، محمد رویانیان را هم به سکوت فراخواند.

به گزارشامیدبه نقل از پایگاه خبری سپاهان، در بیانیه‌ای که از سوی این باشگاه صادر شده آمده است:

رفتارهای غیر ورزشی تعدادی ازبازیکنانپرسپولیس واستقلالدر شهر آورد تهران و در راس آن حرکت پیام صادقیان بر روی سیاوش اکبرپور، همچنین حرکت خشن آندو تیموریان در دیدار استقلال تهران با استقلال خوزستان نگاه‌ها را به سوی کمیته انضباطی متوجه نموده تا همگان ببینند این کمیته نسبت به اجرای عدالت حساس است یا فشارهای باشگاه‌های خاص می تواند عدالت و نگاه یکسان را از تصمیمات این کمیته دور کند.

هادی عقیلی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به علت خطایی که شدت آن به مراتب کمتر از بازیکنان یاد شده بود با تصمیمات عجیب کمیته انضباطی و در فاصله زمانی طولانی و بلافاصله پس از رهایی از بند مصدومیت از حضور در دیدار با راه آهن سورینت محروم می شود. حال اگر تصمیمات کمیته انضباطی چیزی غیر از محروم کردن بازیکنان متخلف در داربی تهران و سایر دیدارها باشد باید بسیار متاسف شد و به همه چیز شک کرد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از کمیته انضباطی می خواهد با نگاه یکسان اجازه ندهد افکار عمومی نسبت به قضاوت های این کمیته بدبین شوند و با تحمل همه فشارهای باشگاه‌های خاص، تصمیم و قضاوت خود را بر اساس عدالت در مورد رفتارهای خشن و غیر ورزشی بازیکنان تیم های پرسپولیس و استقلال اعلام نمایند.

نکته ای دیگر که لازم می دانیم در این بیانیه به آن اشاره کنیم اظهارات تعجب بر انگیز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. مدیرعامل این باشگاه عنوان نموده که محرومیت پیام صادقیان ربطی به باشگاه سپاهان ندارد. کاری به درستی یا اشتباه بودن سخن محمد رویانیان نداریم اما وی و باشگاه متبوعش که در بحثمحرومیت هادی عقیلی با صدور بیانیه و در برنامه نود ورود و پیگیری کردند و فشارهای متعددی را به کمیته انضباطی وارد نمودند را به سکوت دعوت می کنیم. کسی که با حرارتی خاص دنبال محرومیت هادی عقیلی بوده نمی تواند در این باره از مربوط بودن یا نبودن این محرومیت به باشگاه سپاهان سخن بگوید و بهتر است در این موضوع برای اینکه تناقض گویی هایش بیشتر عیان نشود سکوت کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار