|
|
کدخبر: ۱۰۴۶۷۹

پس از استعفای رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس فعلا سکان مدیریت این تیم پرطرفدار به علی پروین سپرده شده است.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران، ظهر روز چهارشنبه دوم بهمن ماه؛ خبر آنچنان هم شوک آور نبود. انتظارش می رفت که پس از ۱۷-۱۶ باری که محمد رویانیان استعفا داده بود این بار اعضای هیات مدیره با این تصمیم او موافقت کنند. رویانیان بیانیه داد و رفت، بیانیه ای که در آن متن استعفایش را هم نوشته بود تا این بار اعضای هیئت مدیره با آن موافقت کنند و تنها چند دقیقه پس از قبول آن فردی را بگذارند سرپرست که سالهاست منتظر نشسته تا در راس باشگاهی قرار بگیرد که خودش را به نوعی مالکش می داند؛ علی پروین. تنها سمتی که در پرسپولیس تجربه نکرده بود همین مدیرعاملی است که آن را هم به طور موقت وارد کارنامه ورزشی اش کرد!

این بار تصمیم جدی بود و رویانیان که به نظر می خواست از این استعفا به عنوان ابزاری استفاده کند تا به وزارت ورزش برای رفع مشکلات پرسپولیس فشار بیاورد با قبول اعضای هیات مدیره روبرو شد. سردار رفت تا کسانی که نمی خواستند او در پرسپولیس باشد به قول خودش این تیم پر طرفدار را نابود نکنند. البته رویانیان شاید دیگر مدیر عامل سرخ ها نباشد اما به عنوان عضوی از هیات مدیره و البته تا آخر عمرش در تیم باقی می ماند تا کارهای اقتصادی که خودش آنها را برنامه ریزی کرده به سرانجام برساند.

پس از استعفای رویانیان اما نگرانی های زیادی به وجود آمد. همه، از هواداران گرفته تا بازیکنان و بقیه عوامل باشگاه نگران یک چیز مشترک بودند؛ علی دایی در تیم می ماند؟ او که در طول تاریخ بارها با پروین پنجه در پنجه شده بود حالا سلطان را بالای سر خودش می بیند و البته تنها واکنشش به مدیر عامل شدن پروین همین چند جمله ای بوده که بازیکنان گفته است: «شرایط سخت شده است، از این به بعد باید خودمان مشکلات را حل کنیم.» این در حالی است که پروین دقایقی پس از انتخابش توسط اعضای هیات مدیره تاکید کرد که دایی جایی نمی رود و با قدرت کارش را در پرسپولیس ادامه خواهد داد. رویانیان هم که به نظر می دانست شاید دایی با کنار رفتن او تصمیمی بگیرد که به ضرر پرسپولیس تمام شود از او خواست تا آخر پای تیمش بایستد و بیش از این هواداران تیم میلیونی را نگران نکند. رویانیان رفت تا بلافاصله پس از آن سعید شیرینی هم که با خود سردار پایش به پرسپولیس باز شده بود بگوید: «با سردار آمدم، با او هم می روم.» قطعا همه کاره شدن پروین در باشگاه قطعا جایی را برای شیرینی باقی نمی گذارد و سلطان آنقدر یار غار دارد که یکی از آنها بتواند سرپرست پرسپولیس شود.

تغییرات در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس تقریبا سالی یک بار انجام می شود و رویانیان با دو سال و چند ماه حضور در این باشگاه حداقل از این حیثرکوردار است. انگار که قرار نیست تیم محبوب پایتخت روزهای خوبش ادامه داشته باشد. آنها که هنوز هم چیزی را برای قهرمان شدن از دست نداده اند و حداقل شانس رسیدن به یک کاپ را دارند در ۶-۵ هفته پایانی به رقابت های لیگ برتر ضربه ای خورده اند که شاید گیجی آن تا پایان این رقابت ها از بین نرود. فعلا پروین موقتا همه کاره شده و آن طور که خودش وعده داده می تواند گلیم پرسپولیس را از آب بیرون بکشد. سلطان برای تاج گذاری اش در پرسپولیس باید منتظر وزارت ورزشی ها باشد. آنها که به نظر دیگر به رویانیان اعتماد نداشتند و حالا باید دید که چه تصمیمی درباره مدیر عامل پیشنهادی هیات مدیره پرسپولیس می گیرند. آنچه که می تواند کفه ترازو را به نفع پروین سنگین کند ادعای خودش به برقراری رابطه خوب با وزارت ورزش است و البته این گفته جمشیدی عضو هیات مدیره باشگاه که گفته گزینه مدیر عاملی پرسپولیس این بار نظامی نیست و قطعا یک فرد ورزشی خواهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار