|
|
کدخبر: ۱۰۴۹۴۹

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که برای جلوگیری از هرگونه حاشیه در‌های تمرین بسته بود.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از انتخابعلی پروینبه عنوان مدیرعامل از ساعت ۱۲ امروز پشت در‌های بسته برگزار شد.

در ابتدای تمرین عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به سمت هواداران رفت و به آنها اعلام کرد برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم و حاشیه در آستانه بازی فولاد از شما خواهش می‌کنیم صبر و تحمل‌تان را بالا ببرید. ما همه به دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم و برای جلوگیری از هرگونه اتفاق، تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

در تمرین امروزعلی داییآخرین مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود داشت. او با فریادهای بلند خود در هنگام سانتر از جناحین و ضربه به گل توصیه‌های لازم را در امر گل‌زنی و زدن ضربات آخر هدفمند اعلام می‌کرد.

*در انتهای تمرین مسلمان، حقیقی و خلعتبری اختصاصی به سمت دروازه سوت زدند.

*بنگر با برادر خود در تمرین حضور داشت.

*عملکرد خوب نیلسون و رضا محمدی باعثشد تا این بازیکنان بارها از سوی نیلسون مورد تشویق قرار گیرند.

*لیدرهای علی پروین نیز در تمرین امروز حضور داشتند. طی صحبت‌هایی که جلوی در ورزشگاه درفشی‌فر می‌شد هواداران حمایت خود از علی دایی را اعلام کردند.

*علی دایی اولین نفر و آخرین نفری بود که درفشی‌فر را ترک کرد. او نظارت بسیار دقیقی بر تمرین امروز داشت.

*بهنام ابوالقاسم‌پور میهمان ویژه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

*بازیکنان پرسپولیس پیگیر وضعیت مالی خود بودند.

*هواداران پلاکاردی را به درفشی‌فر آورده بودند که روی آن نوشته بود، پروین، پرسپولیس همیشه قهرمان. البته پلاکارد دیگری نیز در محل تمرین نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود: «با دایی مسافر آسیا می‌شویم، فقط غیرت و تعصب می‌خواهیم»

*سعید شیرینی سرپرست مستعفی قرمزپوش‌ها نیز در تمرین حضور داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار