|
|
کدخبر: ۱۰۵۶۷۰

ملاقات امیر عابدینی با وزیر ورزش یکی دو هفته پیش از دربی تهران شکل گرفت تا بسیاری از اهالی رسانه او را مدیرعامل بعدی پرسپولیس بدانند.

به گزارشامیدبه نقل از بانک ورزش، ملاقات امیر عابدینی با وزیر ورزش یکی دو هفته پیش ازدربیتهران شکل گرفت تا بسیاری از اهالی رسانه او را مدیرعامل بعدیپرسپولیسبدانند. مدیرعامل داماش اما در مصاحبه نه چندان خوشایندی که با بانک ورزش و بر علیه وزیر انجام داد تا حدود زیادی جایگاه خود را متزلزل کرد. حالا اما ورق برگشته و مجددا از عابدینی که سابقه سال‌ها مدیریت در این باشگاه مردمی را دارد به‌عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس نام برده می‌شود. پرسپولیسی‌های قدیمی خاطرات خوبی از دوران مدیریت مرد تاثیرگذار فوتبال ایران دارند و بعید است مشکلی از سوی سکوها برای عابدینی پیش بیاید.

حبیب کاشانی یکی دیگر از گزینه‌هایی‌ست که این روزها از او یاد می‌شود، هرچند بعید به‌نظر می‌رسد با توجه به روی کار آمدن دولت اعتدال جایی برای حبیب کاشانی باقی بماند. با همه اینها حاج حبیب هنوز حمایت بخشی از سکوها را با خود دارد.

شانس امیر عابدینی وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم دیگر رقبای مهندس برای تصدی‌گری این پست افشین پیروانی و حمید استیلی هستند. پیروانی با توجه به تحصیلاتی که دارد بسیار مورد توجه گودرزی بود اما ظاهرا پس از یکی دو ملاات شانس او برای مدیرعاملی بسیار کمرنگ شده است. در این میان هنوز دلیل موجهی برای گزینه‌ای مانند استیلی وجود ندارد. مربی ناکامی که در همین سمت مدیریت آکادمی پرسپولیس هم مشکلات زیادی با علی دایی داشته و راه زیادی برای رسیدن به یک مدیر ایده‌آل دارد.

در بین گزینه‌ها یک نام دهان پر کن هم شنیده می‌شود؛ این فرد کسی نیست جز محمد دادگان، که برای پذیرفتن این پست شرط و شروط زیادی دارد. یکی از اصلی‌ترین شروط دادگان برای پذیرفتن این سمت تسویه بدهی‌های باشگاه است. او چندی پیش در مصاحبه‌ای با اشاره به بریز و بپاش‌های مدیعامل سابق پرسپولیس اعلام کرد: کسی که بعد از رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بشود ویرانه‌ای را تحویل گرفته است. شرط دیگر دادگان این است که وزارت ورزش بعد از تسویه بدهی‌ها دیگر هیچ دخالتی در اداره این باشگاه نداشته باشد و اجازه بدهد او فعالیت‌های اقتصادی‌اش را پیش ببرد. کلا به‌نظر می‌رسد دادگان برای نپذیرفتن این پست چنین شروطی را گذاشته است!

همه مواردی که ذکر شد را با این پیش شرط بخوانید که وزارت ورزش این هفته به علی پروین برای ادامه کار رای اعتماد ندهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار