|
|
کدخبر: ۱۰۶۴۷۴

زمزمه‌های پیوستن مهاجم کروات بایرن مونیخ به باشگاه آرسنال در بسیاری از نشریه‌های انگلیسی به چاپ رسیده که موجب واکنش بکن باوئر شده است.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، در هفته‌ای که گذشت شایعه‌های زیادی در خصوص اخراج دیویدمویس، سرمربیمنچستریونایتدمنتشر شد.

یونایتدها در این فصل نتیجه‌های خوبی نمی‌گیرند و بسیاری بر این باور هستند که حضور مویس روی نیمکت این تیم موجب شده تا شیاطین سرخ دچار افت زیادی شوند اما الکس فرگوسن در گفت‌وگویی که انجام داد اعلام کرد این تیم به هیچ وجه نباید مویس را اخراج کند زیرا اخراج این مربی پس از سپری کردن یک دوره کوتاه در این تیم کاری احمقانه است. فرگوسن که اکنون شغلی مدیریتی در منچستریونایتد دارد با این صحبت‌هایش به شایعه خروج مویس از این تیم پایان داد.

*فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان که در باشگاه بایرن مونیخ فعالیت می‌کند اعلام کرده که ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات این تیم ممکن است در پایان فصل ایالت باواریا را ترک کند. این بازیکن که پس از یورو ۲۰۱۲ به بایرن مونیخ پیوسته، جایگاه متزلزلی پس از پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن دارد که این موضوع مهاجم بلند قامت کروات را به سوی درهای خروج سوق می‌دهد. آرسنال، باشگاهی است که برای خرید مانژوکیچ ابراز تمایل کرده است.

*لوران بلان که هدایت پاری سن ژرمن فرانسه را به دست دارد در گفت‌وگویی با اکیپ تاکید کرده منچستریونایتد هیچ شانسی برای جذب ادینسون کاوانی ندارد. کاوانی که تابستان گذشته با ۵۵ میلیون پوند از ناپولی راهی پاریس شده در ۲۴ بازی موفق شده ۱۷ بار برای تیمش گلزنی کند. بلان با تاکید بر همکاری خوب کاوانی با زلاتان ایبراهیموویچ تاکید کرده به مهاجم تیمش احتیاج دارد اما خروج وی در پایان فصل از پارک دو پرنس را رد نکرد.

*با توجه به آنکه مایکل کریک، هافبک ملی پوش منچستریونایتد دچار آسیب دیدگی جدیدی شده و تا یک ماه دیگر نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود، ‌ سران این تیم برای پر کردن جای خالی این بازیکن به سراغ فردی گوارین از اینترمیلان رفته‌اند. از سوی دیگر اما حضور دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد در ورزشگاهی که دیدار گلادباخ و بایرن مونیخ در آن برگزار می‌شد به شایعه حضور تونی کروس، هافبک آلمانی این تیم در اولدترافورد دامن زده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار