|
|
کدخبر: ۱۱۰۸۱۴

علی کفاشیان خبر داد:

رییس فدراسیون فوتبال گفت: حریفان تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با نظر سرمربی این تیم انتخاب می شوند.

به گزارشامیدبه نقل از ایرنا،علی کفاشیانروز چهارشنبه درباره خبرهای منتشره مبنی براینکه تیم های بلاروس، مونته نگرو و ترینیداد و توباگو هم حریفان تدارکاتی تیم ملی ایران هستند، گفت: فقط دیدار با تیم ملی گینه قطعی شده و بقیه دیدار ها هنوز نهایی نشده است.

وی با بیان اینکه این تیم ها برای دیدار تدارکاتی با ایران ابراز تمایل کرده بودند، اظهار داشت: فقط بازی با گینه قطعی شده است، ولی به دنبال قطعی کردن بقیه مسابقات هم هستیم.

دیدار تیم ملی ایران با گینه روز ۱۴ اسفندماه برگزار می شود و احتمالا دیداری دیگری نیز این تیم با تیم ملی آنگولا در تاریخ ۹ یا ۱۰خردادماه سال آینده انجام خواهد داد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که انتقاداتی نسبت به نحوه انتخاب حریفان تیم ملی ایران صورت گرفته و عنوان شده که این تیم ها متناسب با همگروه های ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ نیستند، گفت: بازی بااین تیم هارا خود آقای کی روش قبول کرده و گفته است که مناسب هستند.

تیم ملی ایران درگروه Fجام جهانی۲۰۱۴باتیم های آرژانتین، بوسنی و هرزگووین و نیجریه همگروه است.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: البته دیدارهای ما فقط مختص به این مسابقات نخواهد بود و ما همچنان به دنبال بازی با تیم های دیگری هم خواهیم بود و شرایط آن تیم ها مشابه رقبای ما در جام جهانی خواهد بود.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا کمیته فنی فدراسیون هم در انتخاب حریفان ایران طرف مشورت قرار می گیرد، گفت: کی روش با اعضای این کمیته هم در این باره صحبت می کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار