|
|
کدخبر: ۱۱۹۹۲۶

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «باشگاه استقلال خوزستان با انتقال من به استقلال به صورت قرضی موافقت اولیه خود را انجام داده است.»

به گزارشامیدبه نقل از فارس، ایمان مبعلی در مورد شرایطاستقلالخوزستان و شایعاتی که در مورد حضور او در تیم استقلال به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا شنیده می‌شود، صحبت‌های زیر را انجام داد.

* بازی روز گذشته مقابل صبای قم که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، چطور بود؟

- بازی بسیار حساس بود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. درگیری بین بازیکنان دو تیم بسیار زیاد بود و فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود. با توجه به نزدیکی امتیازات ما و صبا هر تیمی که شکست می‌خورد فاصله می‌گرفت به همین خاطر فکر می‌کنم تساوی راضی‌کننده بود.

* فکر می‌کنی با این شرایط استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند؟

- روی کاغذ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. هنوز روی کاغذ بقای ما قطعی نشده اما شرایط‌مان خوب است و فکر نمی‌کنم خطری مبنی بر سقوط ما را تهدید کند.

* به نظر خودت استقلال خوزستان در فصل اخیر عملکرد خوبی داشت؟

- با توجه به برخی کمبودها و مشکلاتی که وجود داشت فکر می‌کنم که بازیکنان و کادر فنی عملکرد خوبی داشتند. باشگاه استقلال خوزستان در پرداختی‌ها و فراهم کردن امکانات کوچکترین مشکلی نداشته است و وضعیت تیم بسیار خوب است. بازیکنان با یکدیگر همدل هستند و با توجه به اینکه سال اول حضورمان در لیگ برتر بود فکر نمی‌کنم عملکرد بدی داشتیم.

* این روزها شایعه حضور تو در استقلال به عنوان یار کمکی شنیده می‌شود.

- در این مورد صحبت‌هایی انجام شده و فکر می‌کنم طی ۲-۳ روز آینده همه چیز مشخص شود.

* آیا مسئولان استقلال خوزستان با این انتقال موافق هستند؟

- باشگاه موافقت خود را با این مسئله اعلام کرده است. آقای بختیاری و عبدالله ویسی نسبت به این مسئله نظر مثبت دارند و اگر قانون اجازه بدهد مشکلی از این بابت وجود ندارد.

* به نظر می‌رسد خودت هم نسبت به انجام این انتقال علاقه زیادی داری.

- من دوست دارم این اتفاق رخ دهد. حتی قرار بود نیم فصل به استقلال بپیوندم اما شرایط فراهم نشد. در هر تیمی باشم تلاش می‌کنم برای تیمم مثمرثمر باشم و از حضور در استقلال خوزستان نیز بسیار راحت هستم.

* آیا ممکن است فصل‌ آینده تو را در پیراهن استقلال ببینیم؟

- در حال حاضر به عنوان یار کمکی قرار است به این تیم بپیوندم و موافقت اولیه انجام شده است. این مسائل مهم نیست. در حال حاضر موفقیت استقلال در ۶ بازی آسیایی اهمیت دارد. هنوز در رابطه با این موضوع چیزی مشخص نشده و اگر خوب کار کنم شاید این اتفاق رخ دهد.

* استقلال خوزستان در هفته بیست و هفتم به مصاف داماش گیلان می‌رود این مسابقه را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

- اگر در این بازی امتیازات کامل را کسب کنیم همه چیز تمام شده و خیالمان راحت می‌شود. این دیدار حساس‌ترین مسابقه لیگ برتر برای ما است. باید در مقابلداماش گیلانسنگ تمام بگذاریم و تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در این دیدار سخت خانگی هر ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار