|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۲۵

برد تراکتورسازی تبریز از الهلالی ها در دوحه قطر، صعود شاگردان قلعه نویی را قطعی کرد.

به گزارش گروه ورزشی امیدنیوز، تیمتراکتورسازیکه قرار بود دیدار خود مقابل الهلال را در استادیوم باشگاه الغرافه برگزار کند یک روز مانده به بازی با تغییر در برنامه روبرو شد. این دیدار راس ساعت ۱۸:۳۵ به وقت محلی(۲۰:۰۵) به وقت ایران در استادیوم القطر شهر دوحه برگزار گردید. الهلال عربستان با ۲۳ بازی و ۵۱ امتیاز و تراکتورسازی با ۳ بازی و ۴۲ امتیاز، تیم دوم عربستانی را مغلوب خود کرد. تراکتورسازی تبریز، تیم چهارم ایران، با گل آلویس نانگ کامرونی در دقیقه ۶۶ و گل دقیقه ۸۲ فرزاد حاتمی، صعود خود را به عنوان تیم اول گروه خود قطعی کرد و تیم فوتبال الهلال عربستان با اختلاف ۳ امتیازی از صدر جدول لیگ این کشور در رده دوم قرار گرفت.

مهاجم کامرونی بعد از مدت ها دوری از ترکیب بازگشت رویایی داشت و زمینه ساز برد شیرین و صعود تراکتورسازی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شد. آلویس نانگ با نشان دادن توانایی هایش، در دوحه هر کاری لازم بود برای برتری تیمش انجام داد تا مرد اول تبریزی ها لقب بگیرد. نانگ هم گل زد هم پاس گل داد تا قابلیت هایش را به همگان نشان دهد. عملکردی که می تواند جایگاه او را در ترکیب اصلی تثبیت کند و حداقل در بازی های پایانی فصل او را به عنوان مهره ای کلیدی در تراکتورسازی معرفی کند.

پیروزی تراکتورسازی در برابر الهلال

حاتمی با یک گل زیبا در دقایق پایانی بازی خوب خود مقابل الهلال را تکمیل کرد تا همچنان مرد اول خط حمله تراکتورسازان باشد. فرزاد حاتمی برای دومین بار پیراهن تراکتورسازی را بر تن کرد تا دوباره شاگردامیر قلعه نوییشود. فرزاد که در نیم فصل دوم یکی از بازیکنان ثابت تراکتور قلعه نویی بود سوای از بازی های خوبی که در لیگ برتر انجام داد در لیگ قهرمانان آسیا هم عصای دست کادر فنی شد که اوج هنرنمایی این بازیکن در مصاف حساس دیشب برابر الهلال رقم خورد جایی که او در طول ۹۰ دقیقه بازی هم جنگید، هم موقعیت خلق کرد هم یک گل زیبا وارد دروازه سعودی ها کرد تا تیمش را از زیر بار فشار حملات الهلال خارج کند.

پیروزی تراکتورسازی در برابر الهلال

با این نمایش می توان حدس زد چرا امیر قلعه نویی در نقل و انتقالات زمستانی تا آن حد روی جذب نانگ و حاتمی اصرار داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار