|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۴۹

بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال برای صعود و سقوط تیم های صدر نشین خط و نشان می کشند.

به گزارش گروه ورزشی امیدنیوز، در سه هفته پایانیلیگ برترکشور، تب و تاب تیم هایپرسپولیسواستقلالتهران برای قهرمانی و نائب قهرمانی ادامه دارد که در این بین شاهد تعصبات بازیکنان سابق این دو تیم و هموار کردن مسیر تیم محبوبشان هستیم.

در تاریخ نه اردیبهشت در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس صدرنشین به مصاف نفت تهران و در هفته پایانی لیگ در ورزشگاه یادگار امام قم، استقلال تهران به مصاف صبای قم خواهند رفت. باید دید کدام سرمربی در ناهموار کردن تیم حریف موفق خواهد بود و آیا قادر به صعود استقلال خواهند بود یا تمامی این این تعصبات، آب در هاون کوبیدن است و پرسپولیس صدر نشین باقی می ماند؟

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریانسر مربی تیم نفت تهران و بازیکن سابق استقلال در واکنش به این سؤال که نفت مقابل پرسپولیس برای استقلال به میدان خواهند رفت، تصریح کرد: من استقلالی هستم و باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرم، اما ما برای آبروی خودمان تلاش می‌کنیم. با ناهموار کردن مسیر پرسپولیس برای قهرمانی، راه قهرمانی را برای استقلال هموار می‌کنیم. من احترام زیادی برای آقایان پورحیدری و مظلومی قائل هستم و ۲۰ سال پیش شاگردی آنها را کرده‌ام اما با همه احترام، آبرو و اعتبار خودم و باشگاهم از همه چیز مهم‌تر است و ما برای همین خواهیم جنگید. ضمن اینکه کسی نمی‌تواند استقلالی بودن من را زیر سؤال ببرد. من علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران هستم نه بازیکن آقای مظلومی. برای تیمم و آبروی خودم سه هفته پایانی را با کمک بازیکنانم پیش خواهم رفت.

علی دایی

در پی واکنش منصوریان به ناهموار ساختن برد پرسپولیس،علی داییسرمربی سابق پرسپولیساعلام کرد: علیرضا از دوستان و همبازیان خیلی خوب من است که علاقه زیادی به او دارم ولی او انگار برنامه بازی ها را نگاه نکرده و نمی داند استقلال روز آخر در قم بازی دارد و اگر بنا به ایجاد ناهموار کردن راه قهرمانی باشد این ما هستیم که می توانیم این کار را انجام دهیم.

خارج از شوخی ما که برای آبروی خودمان به میدان می رویم و هر سه بازی باقیمانده که در پایین و صدر جدول تاثیر گذار است را با تمام قدرت انجام خواهیم داد. روز آخر مقابل استقلال هم فقط برای برد به میدان می رویم. البته معتقدم پرسپولیس توانایی قهرمان شدن را دارد و می تواند قبل از هفته پایانی همه چیز را به نفع خود تمام کند. امیدوارم این مهم رخ دهد و هواداران خوشحال شوند. پرسپولیس در تمام هفته های اخیر شرایط خوبی داشته و انشاالله این روند هم ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار