|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۹۵

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در مورد تغییرات تیم در نیم فصل صحبت کرد.

به گزارش امید نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، برانکو در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی گفت: درگذشت زائرین کربلا در حمله تروریستی داعش و حادثه قطار و همچنین درگذشت بازیکن اسبق صبا را تسلیت می‌گویم. حریف فردای ما ماشین سازی است. همه بازی‌ها این تیم را آنالیز کردیم و با وجود اینکه در جدول جایگاه خوبی ندارد اما خوب فوتبال بازی می کنند و از وجود نصرتی و تیموریان سود می‌برند.

وی ادامه داد: هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند مشکل خاصی ندارد و مصدوم و محروم هم ندارد و با انگیزه مقابل ما قرار می‌گیرد. ماشین‌سازی تیمی آماده و منسجم و باانگیزه خواهد بود. با وجود جایگاه بدش در جدول انتظار بازی سختی را می‌کشیم، همان‌طور که می‌دانید بیرانوند و عالیشاه را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم، انصاری هم محروم است و سایر بازیکنان برای حضور در ترکیب ۱۱ نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند و سالم هستند.

وی در مورد اینکه فردا چه تغییراتی در ترکیب تیم خواهد داد، گفت: تغییرات ترکیب پرسپولیس را فردا خواهید دید.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فردا آزمون از مهدی طارمی دعوت کرده تا به تیم روستوف بیاید، گفت: چه باید بگویم؟ می‌دانم این دو نفر دوستان خوبی هستند و خوشحالم که آزمون به طارمی احترام می‌گذارد و هر دو نفر در تیم ملی هستند، اما این قضیه بستگی به آزمون ندارد، قبل از هر چیز به باشگاه و تصمیم باشگاه مربوط می‌شود. اینکه روستوف اصلاً علاقه‌ای به مهدی دارد یا نه، اگر طارمی به روستوف برود سومین بازیکن ایرانی این باشگاه خواهد بود. خوشحالم آزمون در روستوف و لیگ قهرمانان خوب ظاهر شده و پرواضح است که همه مربیان انتظار دارند که بازیکنانشان پیشرفت کنند. انتظارم این است که او هم در عمر ورزشی خود پیشرفت داشته باشد.

برانکو در مورد اینکه انتقاد او از طارمی باعثشود روحیه او تخریب شود، گفت: من کی گفته‌ام او را نیمکت‌نشین می‌کنم؟ من هرگز نگفته‌ام او را روی نیمکت می‌گذارم.

وی در مورد اینکه اما باشگاه طارمی را به کمیته انضباطی احضار کرد و او تحت‌فشار است، گفت: باشگاه‌ طارمی را بعد از بازی با پیکان او را احضار کرد، فشار روی همه هست، مربی بازیکن و مدیرعامل تحت‌فشار هستند. ما که در یک باشگاه بزرگ کار می‌کنیم همیشه تحت‌فشار هستیم. پرواضح است که افراد انتظار دارند هرکدام ما بهتر و بهتر شویم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: طارمی در یک روز فرصت گلزنی را از دست داد و این اتفاق برای همه مهاجمان رخ می‌دهد. هر مهاجمی ممکن است در یکسری بازی نتواند برخی فرصت‌ها را تبدیل به گل کند. باید برای مهاجم منتظر بود، در بازی با نفت آبادان او ۵ فرصت گلزنی را از دست داد، اما درنهایت گل زد. او همچنان بهترین گلزن ماست و یکی از بهترین‌ گلزنان لیگ است. چرا حرفی را که نزده‌ام در دهان من می‌گذارید؟ من در مورد افراد حرف نمی‌زنم، به خصوص در مورد بازیکنان. بازیکنان من بهترین بازیکنان دنیا هستند، چون بازیکن من هستند. همان‌طور که پدر بچه‌اش را بهترین فرزند دنیا می‌داند.

برانکو در مورد اینکه علیپور و فرشاد احمدزاده چون مدام در ترکیب اصلی هستند، پیشرفت نمی‌کنند و درجا می‌زنند، گفت: شانس بازی در تمرین به دست می‌آید، یکی ۵ دقیقه یکی ۵۵ دقیقه بازی می‌کند. علیپور ذخیره بود، فرشاد احمدزاده هم تقریباً در همه بازی‌ها تعویض می‌شود. اگر متوجه شده باشم شما می‌گویید فرشاد بد بازی می‌کند، همیشه می‌توان در مورد این موضوع بحثکرد. ارزیابی قطعی نمی‌تواند باشد، اما من شخصاً از فرشاد احمدزاده راضی هستم، چه کسی باید جای او را بگیرد؟

وی در مورد اینکه فاصله بین نیمکت و بازیکنان اصلی زیاد شده است، گفت: معنای این حرف شما این است که من درست به خال زده‌ام، یعنی اینکه من هیچ اشتباهی در تعیین ترکیب تیم نکرده‌ام.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اما آیا اگر بازیکنی مصدوم شود، جانشینی برای او روی نیمکت نیست، گفت: الان که می‌گفتید نیمکت خوبی دارید. اما طبیعی است اگر سیدجلال مصدوم شود دچار مشکل می‌شویم. او بهترین بازیکن و کاپیتان تیم ماست، هر تیمی که بهترین بازیکنش مصدوم شود به مشکل می‌خورد.

برانکو در مورد اینکه فردا رضائیان به ترکیب اصلی برمی‌گردد، گفت‌: این مسئله را فردا خواهیم دید.

وی در مورد اینکه برای حضور در آسیا در نیم‌فصل بازیکنی جذب می‌کنید یا نه، گفت: یک مسئله بحثخواستن است، یک مسئله دیگر امکانات است. ما اکنون نمی‌توانیم بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه دیگر است را بگیریم. اینها مشکلات بالقوه است. باشگاه با آنچه که در توان دارد تیم را تکمیل می‌کند نه فقط برای آسیا برای لیگ هم تیم را تقویت می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته‌اید فلسفه کاری‌ام این است که به تیم برنده دست نمی‌زنم، گفت: فلسفه من فلسفه من است. یعنی چه؟ یعنی آن‌طور که من فکر می‌کنم بهترین روش است کار می‌کنم. همان‌طور که شما فکر می‌کنید بهترین روش را دارید. شما مشورت من را در کارتان گوش نمی‌دهید، من هم همین‌طور. البته معنایش این نیست که همیشه حق با من است. هر کدام از مربیان دیدگاه و فلسفه خودشان را دارند و براساس آن دیدگاه کار می‌کنند. من بهترین و آماده‌ترین بازیکنانی را که با هم هماهگنی ایجاد کرده‌اند را به بازی می‌گیرم. شما تا دلتان بخواهد می‌توانید در سطح جهان بازیکن پیدا کنید که در باشگاه‌های مختلف موفق نشده‌اند. یکی از تفکرات من این است که به تیم برنده نباید دست زد. مثل سردبیر شما که وقتی خبرنگار خوبی دارد و مثل شما خوب کار می‌کند، طبیعی است که عوضش نمی‌کند. چرا باید یک نفر دیگر را بیاورد و شما را عوض کند. فقط به خاطر اینکه جور دیگری می‌نویسد. البته اینکه در روزهای آینده یا فردا چه اتفاقی خواهد افتاد، خواهیم دید. الان باشگاه ۲۵ بازیکن و یک دروازه‌بان دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار