|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۰۸

پپ گواردیولا که در شب گذشته و در آخرین بازی گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد به نتیجه تساوی با سلتیک رضایت داد در کنفرانس خبری از صعود تیمش به مرحله حذفی اظهار خوشحالی کرد.

به گزارش امید نیوزبه نقل از ورزش ۱۱ پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته(سه‌شنبه) با تساوی یک بر یک مقابل سلتیک به کار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پایان دادند و به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند، در کنفرانس خبری گفت:

با توجه به اینکه منچسترسیتی فصل گذشته برای اولین بار در تاریخ طولانی خود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسید، خیلی خوشحالم که به مرحله حذفی صعود کردیم چون حالا در کنار بهترین تیم‌های جهان رقابت خواهیم کرد

وی افزود: گروه ما خیلی خیلی دشوار بود. رقابت در لیگ قهرمانان اصلاً آسان نیست به خصوص برای تیمی که تجربه زیادی در این رقابت‌ها ندارد. به هر حال منچسترسیتی باید در سال‌های آینده با عملکردش برای خود در لیگ قهرمانان احترام به دست بیاورد.

گواردیولا درباره زننده گل تساوی تیمش در بازی شب گذشته اظهار داشت: فشاری روی کلچی ایهناچو نیست و او تنها کارش را انجام می‌دهد. هر بازیکنی می‌تواند به ما کمک کند تا به گل برسیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار