|
|
کدخبر: ۱۷۸۱۷۸

گزارشی از اینکه سید مهدی رحمتی اگر از استقلال جدا شود به کدام تیم میرود، تهیه شده است.

یه گزارش گروه ورزشی امید نیوز، سید مهدی رحمتی که احتمال جداییش از باشگاه استقلال وجود دارد، تیم هایی بر اساس این احتمال خواهان جذب این دروازبان با تجربه هستند.

اولین تیمی که فکر جذب مهدی رحمتی را کرد، نفت تهران و علی دایی بود که به مهدی رحمتی اعتقاد زیادی دارد و این دو با هم خاطرات خوبی در تیم ملی دارند اما بر اساس خبری که دقایقی قبل منتشر شده است تیم نفت به دلیل بدهی به بازیکنان پیشینش حق نقل و انتقال و هیچگونه فعالیتی از این دست در نیم فصل را ندارد و این خبر را حتی رئیس سازمان لیگ، سعید فتاحی هم تایید کرده است.

اما دومین تیمی که به فکر جذب رحمتی افتاده است، تیم سایپا و حسین فرکی هست که این سرمربی هم اعتقاد زیادی به رحمتی دارد و در بعد از بازی با استقلال هم از او در کنفرانس خبری به شدت تعریف کرد با اینکه خبرهایی از جذب سوشا مکانی به این تیم وجود دارد ولی مدیران این باشگاه در فکر جذب رحمتی نیز در صورت امکان خواهند بود.

و اما سومین تیمی که در فکر جذب مهدی رحمتی است، تیم سپاهان و عبدالله ویسی است و میگویند حتی ویسی با رحمتی نیز تماس تلفنی داشته است و خب مهدی رحمتی هم که در تیم سپاهان افتخارات زیادی داشته است، ممکن است به تیم قدیمی خود بازگردد.

و چهارمین تیمی میخواهد تا با خرید مهدی رحمتی در فاز دفاعی عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشد، ماشین سازی تبریز و فرهاد کاظمی است تا شاید با رفتن رحمتی به این تیم از بحران خارج شوند و البته رفتن مهدی رحمتی نیز به تیم رده شانزدهمی هم بعید است.

و در آخر هم جدای همه این احتمالات شاید مهدی رحمتی در استقلال ماندنی شود و بین او و منصوریان و کادرفنی تیم صلح برقرار شود و اختلافات حل شود و بماند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار