|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۴۲

دیشب و از سری مسابقات جام حذفی اسپانیا دو تیم اتلتیکو مادرید و لاس پالماس به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، دیشب و از سری مسابفات جام حذفی اسپانیا یا همان Copa Del Ray دو تیم اتلتیکو مادرید و لاس پالماس در ورزشگاه خانگی اتلتیکومادرید به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که انتظار میرفت، تیم اتلتیکو مادرید به آسانی تیم لاس پالماس شکست دهد اما نتیجه ای برعکس و عجیب رخ داد و در حالی که اتلتیکو مادرید ۲ بر ۱ از حریف خود پیش بود، بازی را ۳ بر ۲ واگذار کرد ولی به لطف پیروزی ۲ بر ۰ در دیدار رفت توانست تا به یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کند.

باید دید اتلتیکو مادرید در ادامه این رقابت ها چگونه عمل خواهد کرد، اتلتیکو مادریدی که امسال با سیموئونه اصلا شرایط خوبی ندارد و مانند سال های گذشته خود نیست و در بحرانی عجیب به سر میبرد.

اتلتیکو مادرید امسال که در لالیگا اصلا شرایط خوبی ندارد و با ۳۱ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و در جام حذفی هم متزلزل نشان میدهد و روند خوب یکسانی را در پیش نگرفته است، تنها دلخوش به لیگ قهرمانان است، و تنها در آنجا درخشیده است.

اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان توانست در گروهی که بایرن مونیخ در آن حضور داشت در صدر گروه قرار گیرد و در یک هشتم نهایی هم به تیم نه چندان سخت بایرن لورکوزن برخورد کرده است.

در هر صورت باید دید اتلتیکو مادرید امسال سیموئونه چگونه عمل خواهد کرد و در ۳ تورنومنتی که قرار دارد چه جایگاه هایی را کسب خواهد کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار